ال‌جی از نسل جدید لوازم خانگی خود با طراحی مینیمالیستی رونمایی می‌کند

    کد خبر :963008
ال‌جی

بی شک باید ال‌جی را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان دانست که پیش از نمایشگاه CES 2023 نسل جدید محصولات خود را به نمایش درآورد.

بازتاب- این شرکت در نسل جدید سعی کرده طراحی مینیمالیستی را به کار گیرد که جذاب و در عین حال مدرن جلوه می‌کند. ال‌جی سعی کرده از کلیدهای کمتری روی لوازم خود بهره گیرد و رنگ بندی هم چندان متنوع نیست. همچنین گفته شده این کمپانی به دنبال ارائه مدل‌های محدودتری نسبت به سال‌های گذشته است.

رویکرد سال 2023 ال‌جی در ارائه لوازم خانگی ارائه محصولاتی است که طراحی ساده، امکانات پیشرفته و شفافیت در عملکرد دارند. همچنین ال‌جی سعی داشته طراحی محصولات لوازم خانگی نسل جدید خود را به شکلی انجام دهد تا با دکوراسیون‌های متنوعی همخوانی و یکپارچگی داشته باشد.

گذشته از آن ماشین لباسشویی نسل جدید این شرکت مواد اولیه برگرفته از مواد بازیافتی بوده و انرژی کمتری نسبت به نسل قبل مصرف می‌کنند. تصاویر و اطلاعات دقیقی از نسل جدید لوازم خانگی ال جی ارائه نشده است.

 ال‌جی

شرکت کره‌ای اطلاعات کاملی از محصولات لوازم خانگی 2023 خود ارائه نداده و تنها به ارائه جزئیاتی محدود پرداخته است. این را می‌دانیم که ال‌جی برای CES 2023 دستی پر داشته و قصد دارد آخرین فناوری‌ها را در هر زمینه از لوازم خانگی گرفته تا سایر موارد، به نمایش بگذارد.

این با اعلامیه های این شرکت در ابتدای سال مطابقت دارد، جایی که ال‌جی اعلام کرد قابلیت ارتقا برای لوازم خانگی خود را ارائه می‌دهد. تا کنون، این شامل فیلترهای جدید برای موارد استفاده خاص و ارتقاء نرم افزار برای ارائه برنامه‌های شستشوی جدید برای ماشین‌های لباسشویی می‌شد. برند کره‌ای اعلام کرد که قصد دارد 20 مدل با ویژگی‌های قابل ارتقا را معرفی کند، اما تعداد آنها را تأیید نکرده است. سخت‌افزار ساده‌تر و کارآمدتر می‌تواند جایگزینی قطعات مهم‌تر مانند موتورها و عناصر گرمایشی را برای ال‌جی آسان‌تر کند تا کارآمدتر یا مؤثرتر باشد.

بی شک در CES 2023 نه تنها تصاویر و اطلاعات کاملی دریافت می‌کنیم، بلکه جزئیات قیمت هم مشخص خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید