افشای همکاری کارمندان ارشد مایکروسافت و آمازون با حلقه فساداخلاقی

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱
    کد خبر :185369

تعداد زیادی از کارکنان دو شرکت آمازون و مایکروسافت با گروه های تبهکار سازمان دهنده محافل فساد اخلاقی در سیاتل آمریکا همکاری داشته اند.

به گزارش بازتاب به نقل از تک تایمز، تعدادی از این افراد با ارسال صدها ایمیل از خدمات غیراخلاقی ارائه شده توسط اعضای این محافل استفاده کرده و حتی برخی کارکنان دو شرکت فناوری یادشده در زمینه کنترل مراکز فساد با قاچاقچیان انسان و به خصوص زنان آسیایی به داخل آمریکا همکاری داشته اند.

سیاتل یکی از مراکز مهم فعالیت شرکت های فناوری آمریکاست و البته برخی باندهای خلافکار فعال در زمینه های گوناگون در این شهر فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به گروه های قاچاق انسان به داخل ایالات متحده اشاره کرد.

بر اساس ایمیل هایی که اولین بار توسط نیوز ویک افشا شد، کارکنان ارشد این دو شرکت در فاصله سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در این زمینه فعال بوده اند. تعداد حساب های کاربری مورد استفاده در مایکروسافت در این زمینه ۶۷ مورد و در شرکت آمازون ۶۳ مورد بوده است. این رسوایی محدود به مایکروسافت و آمازون نبوده و در مورد کارکنان شرکت های دیگری مانند اوراکل، بوئینگ، تی – موبایل و برخی شرکت های محلی فناوری نیز رخ داده است.

آمازون و مایکروسافت با صدور اطلاعیه های جداگانه ضمن اعلام همکاری با مقامات قضایی و پلیس برای رسیدگی به این پرونده از احتمال اخراج کارکنان متخلف خود خبر داده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید