انواع روش های ساخت اکانت در آمازون

    کد خبر :934628

آمازون یکی از بزرگترین خرده فروش آنلاین جهانه. این شرکت در ابتدا به عنوان یک کتابفروشی آنلاین کارشو  شروع کرد و بعدها به یک شرکت تجاری مبتنی بر اینترنت تبدیل شد. آمازون طیف عظیمی از محصولات رو به مردم ارائه میده؛ به طوری که مشتری هر چیزی رو میتونه در این سایت پیدا کنه؛ از جمله لباس، لوازم آرایش، جواهرات، کتاب، فیلم، لوازم الکترونیکی، لوازم حیوانات خانگی، مبلمان، اسباب بازی، لوازم باغ و کالاهای خانگی. برای خرید از آمازون ماکارو لینک قبل را کلیک کنید. آمازون یه سری برنامه های کاربردی هم برای مشتریان راه اندازی کرده که در ادامه اون ها رو لیست کردیم:

Amazon Kindle: اولین کتابخوان الکترونیکی آمازون هستش که به کاربران این امکان رو میده که کتاب های الکترونیکی، مجلات و روزنامه ها رو از این فروشگاه خرید و مطالعه کنن.

Amazon Fire tablet: این بخش، محتوای ویدئویی پخش‌شده رو از طریق اینترنت با کیفیت بالا ارائه میده.

Amazon Alexa: این بخش مجهز به هوش مصنوعی و با کنترل صوتی برای پاسخ به سؤالات، تعامل با کاربران و انجام سایر وظایف و دستورات طراحی شده است.

Amazon Echo Dot: این بخش میتونه به سوالات پاسخ بده، موسیقی پخش کنه، اخبار و داستان های دیگه رو بخونه.

Amazon Echo Show: مثل الکسا کار میکنه، اما یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی برای پخش فیلم و موسیقی و برقراری تماس های ویدیویی با سایر کاربران ارائه میده.

Amazon Astro: این اولین ربات نظارت بر خانه است که با الکسا کار میکنه. این برای کمک به کارهای مختلف خانگی، مثل نظارت بر خانه، مراقبت از سالمندان از طریق اعلان ها و هشدارها طراحی شده است.

با تمام این نقاط عطف، بدون شک آمازون رشد کرده است تا واقعاً به شعار خودش معنا بده: “فروشگاه همه چیز”. و همچنان در تلاش هست که مشتری مدارترین شرکت زمین، بهترین کارفرمای زمین و امن ترین مکان زمین برای کار باشه. این سایت به بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما رسیده و هر آنچه رو که نیاز داریم با کمترین قیمت ممکن ارائه میده. برای ساخت اکانت در آمازون باید مراحل زیر رو دنبال کنید:

1- به سایت آمازون برید و گزینه Account & Lists رو بزنید

2- به ترتیب نام، ایمیل، رمز و تکرار رمز رو در هر یک از کادرها وارد کنید و روی  Create Your Amazon Account بزنید.

3- ایمیل تون رو چک کنید و رمز یه بار مصرف رو وارد کادر داخل صفحه آمازون کنید.

4- در صفحه بعد آدرس، کدپستی، شماره تلفن، شهر رو وارد کنید.

ساخت اکانت هیچ فایده ای برای ما که داخل ایران هستیم، نداره. چون احتیاج به حساب ارزی هست. باید به سراغ سایت های واسطه مثل ماکارو، مالتینا، چارسوق، ایرانیکارت و زاکولا بریم. از بین این سایت ها، سایت ماکارو به عنوان یکی از معتبر ترین سایت های واسطه برای خرید از آمازون پیشنهاد میکنیم. مزیت اصلی شرکت ماکارو نسبت به سایر سایت های واسطه اینه که در مدت 3 هفته کالا به دست مشتری میرسه. پس، با سایت ماکارو از خرید محصولات آمازون لذت ببرید.

نحوه خرید کتاب فیزیکی از آمازون

امروزه، رفتار خرید مردم بسیار تغییر کرده. خرید کتاب از طریق اینترنت یک تجربه سرگرم کننده و آموزنده برای مردم هستش. آمارها نشون دادن که در دوره همه گیری کووید-19 مشتریان به آمازون، که وب سایت معتبری در  زمینه فروش کتاب هست، هجوم اوردن. چرا؟ مگه آمازون در مقایسه با خرید از کتابفروشی خیابانی چه مزایایی داره؟

اولین مزیت این فروشگاه اینترنتی موجودی کالا است. فروشگاه های فیزیکی به دلیل محدودیت فضا و بودجه محدود شدن. با این حال، کتابفروشی آمازون نویسندگان و عناوین زیادی رو ارائه میده که نه تنها معروف‌ترین هستن، بلکه کمتر شناخته شده باشن. به راحتی و بدون نیاز به ساعات کاری خاص فروشگاه، یا دردسر پارکینگ، هر نوع کتابی از آمازون سفارش بدیم، چه داستان‌های تخیلی، دانش فنی، کتاب‌های آشپزی یا رمان. در حالی که در یک کتابفروشی حقیقی، یافتن یک کتاب منحصر به فرد میتونه دشوار باشه، یا سفارش یک کتاب کمیاب ممکنه هفته ها طول بکشه تا به دستمون برسه. دومین مزیت خرید کتاب از آمازون اینه که میتونید نظرات، نظرات و نقدهای کتاب توسط مشتریان مختلف رو مشاهده کنید. بنابراین از طریق خرید کتاب الکترونیکی تجربه تعاملی و آموزنده کسب میکنید.سومین مزیت اینه که قیمت‌ها رو در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید. گاهی اوقات آمازون تخفیف های فصلی یا تبلیغاتی داره که میتونید از اون ها استفاده کنید. سایت آمازون کتاب در لینک قبل میباشد.

خرید کتاب از آمازون هم مثل خرید سایر محصولات باید در سایت آمازون اکانت داشته باشید که در بخش قبلی توضیح دادیم. سایت ماکارو به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید آمازون به شما پیشنهاد میدیم. در ابتدا وارد سایت ماکارو بشید و اطلاعات خودتون رو برای ثبت نام وارد کنید. سپس نام کتاب در قسمت جستجو، سرچ کنید و یا میتونید از بخش منو، وارد قسمت کتاب- نوشت افزار و هنر بشید و کتاب های مختلفی رو در زمینه های مدیریت، روانشناسی، داستان، تاریخ، موسیقی، کتاب کودک مشاهده کنید. بعد از انتخاب کتاب و واریز هزینه، در مدت 21 روز کتاب به دستتون خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید