افشاگر مشهور عربستانی: گمانه‌زنی‌ها درباره زخمی شدن بن سلمان رو به افزایش است

    کد خبر :290546

مجتهد در توئیتی نوشت، برخی منابع عربستانی تایید می‌کنند که بن سلمان پس از این تیراندازی با یک هواپیما از محل خارج شد، در مورد اینکه بن سلمان بهبود یافته و یا همچنان در بیمارستان است، تردیدهایی وجود دارد.

کاربر مشهور عربستانی در توئیتر اعلام کرد، صحبت‌ها درباره زخمی شدن ولیعهد عربستان در حادثه اخیر در محله الخزامی در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که این صحبت‌ها در تکذیب آنچه مطرح شده در رسانه‌ها منعکس شوند.

به گزارش سایت النشره، مجتهد، کاربر توئیتری مشهور عربستانی در توئیتی نوشت، صحبت‌ها درباره زخمی شدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در حادثه تیراندازی در محله الخزامی در نزدیکی کاخ پادشاهی در ریاض و دفاتر نزدیک آن رو به افزایش است و احتمال دارد خبر آن به زودی در رسانه‌ها منعکس شده و اخباری را که پیش از این در رسانه‌ها منتشر شده بودند، تکذیب کند.

مجتهد در توئیت دیگری نوشت، برخی منابع عربستانی تایید می‌کنند که بن سلمان پس از این تیراندازی با یک هواپیما از محل خارج شد، در مورد اینکه بن سلمان بهبود یافته و یا همچنان در بیمارستان است، تردیدهایی وجود دارد.

یک سایت آمریکایی درباره کشته شدن بن سلمان سوالاتی را مطرح کرد به ویژه که او از نیمه شب ۲۱ آوریل که صدای تیراندازی شدیدی در کاخ پادشاهی در محله الخزامی شهر ریاض شنیده شد، در رسانه‌ها دیده نشده است.

این سایت درباره ماجرای محله الخزامی نوشت، رسانه‌های عربستانی به گزارش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و غیره منتشر شده‌ و تاکید دارند که آن صداهای شدید تیراندازی حاکی از یک کودتای نظامی بوده‌اند، نمی‌پردازند و مسؤولان عربستانی اصرار دارند که هدف این تیراندازی نیمه خودکار تنها یک پهپاد بوده که در نزدیکی دیوار کاخ رصد شده است.

سایت مذکور تاکید کرد، در شرایطی که اخبار دروغ منتشر شده و نظارت شدیدی از سوی رسانه‌های عربی انجام می‌شود، تشخیص اخباری که بتوان به آن اعتماد کرد، بسیار دشوار است اما به نظر می‌رسد بن سلمان که پیش از این نقطه محوری انقلاب فرهنگی عربستان در جهان بود، ناگهان ناپدید شده است.

در حالی که رسانه‌های مختلف با انتشار گزارش‌هایی اعلام کردند که غیبت ولیعهد به دلیل زخمی شدنش در حادثه تیراندازی الخزامی بوده اما بدر العساکر، مدیر دفتر بن سلمان عکسی از ولیعهد در کنار حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر را در توئیتر خود منتشر کرد.

از تاریخ تیراندازی در محله الخزامی تا این لحظه بن سلمان به صورت مستقیم و زنده در رسانه‌ها دیده نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید