افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان

    کد خبر :416255

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان موافقت کردند.

امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی افزایش قیمت بهای بلیت باغ پرندگان روی میز بررسی قرار گرفت و محسن هاشمی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تاکنون بهای بلیت بازدید از باغ پرندگان افزایش نیافته است، گفت‌: حالا شهرداری تهران لایحه‌ای را بابت افزایش بهای باغ پرندگان به شورای اسلامی شهر تهران ارائه داده است.

صدراعظم نوری در جریان بررسی این لایحه با اشاره به اینکه مجموعه‌هایی همچون باغ پرندگان باید به سمت خودگردان کردن بروند، گفت‌: پیشنهاد می‌کنیم نرخ بازدید از فاز اول و دوم باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یابد.

همچنین مجید فراهانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مخاطبان اصلی باغ پرندگان هستند و از این باغ به عنوان محل اردوهایشان استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود در اردوهایی که ۱۰۰ نفره هستند تخصیص ۵۰ درصدی برای آنها در نظر بگیریم.

وی گفت‌: دانش‌آموزان در گذشته و برای بازدید از فاز اول تنها ۴۰۰۰ تومان پرداخت می‌کردند و با تخفیف ۵۰ درصدی که وجود داشت فقط ۲۰۰۰ تومان پرداخت برای بلیت خود پرداخت می‌کردند.

فراهانی با اشاره به اینکه ایامی که باغ پرندگان بازدید کننده ندارد می‌توانیم این تخفیف‌ها را به دانش‌آموزان بدهیم، بیان‌ کرد: می‌توانیم حتی تخصیص ۷۵ درصدی بلیت باغ پرندگان را داشته باشیم. یعنی پیشنهاد مشخص بنده این است که نرخ تخفیف مدارس از ۵۰ به ۷۵ درصد افزایش یابد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیشنهاد فراهانی در ارائه تخفیف ۷۵ درصدی بازدید دانش‌آموزان در ایام غیر پیک به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید و همچنین با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت بازدید از فاز یک و دو باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید