اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در مازندران

    کد خبر :723039

سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر گفت: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین به جز مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه ۲۷ خرداد تا ۲ بامداد یکشنیه اول تیر ممنوع است.

وی افزود: روز‌های جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد از ساعت ۱۲ جاده هراز از شمال به جنوب یکطرفه شده و مسیر رودهن به سمت شمال بسته می‌شود. همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز‌های ذکر شده مسیر آب اسک به سمت تهران یکطرفه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ساعت ۱۲ فردا مسیر مرزن آباد در جاده کندوان به سمت جنوب ممنوع و از ساعت ۱۵ همانروز تا ۲ بامداد، آمد و شد خودرو‌ها جنوب به شمال یکطرفه است.

وی افزود: هممچنین جاده کندوان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۱۲ مسیر جنوب به شما مسدود و از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد همانروز حرکت خودرو‌ها از مرزن آباد به سمت جنوب انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: منع رفت و آمد تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه در جاده قائم شهر به تهران و بالعککس (سوادکوه) اعمال خواهد شد.

قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید