اعتیاد فرزند، قتل پدر را رقم زد

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۸:۱۳
    کد خبر :1008905
اعتیاد فرزند قتل پدر

قاتل ۲۳ ساله که اقدام به قتل پدر خود کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر همدان گفت: قاتل ۲۳ ساله که اقدام به قتل پدر خود کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ “احمد ساکی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک فردی در منزلش در یکی از محلات شهر ملایر، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد متوفی مردی ۶۲ ساله بوده که در داخل حمام به صورت درازکش افتاده و در معاینات اولیه آثار ضرب و جرح بر صورت جسد مشخص بود.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که متوفی با فرزند ۲۳ ساله‌اش به علت اعتیاد به موادمخدر درگیر شده و توسط فرزندش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را دستگیر و نامبرده در بازجویی‌های به عمل آمده به درگیری و ضرب و شتم متوفی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری ۲ نفر شرور سابقه‌دار با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: طرح امنیت محله محور در راستای کنترل و پاکسازی تفرجگاه‌های این شهرستان توسط ماموران کلانتری ۱۲ در بام ملایر و پارک سیفیه اجرا شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود : ماموران حین اجرای این طرح ۲ نفر از افراد شرور سابقه‌دار را که با یک قبضه شمشیر با درگیری و کتک‌کاری چند نفر اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند در یک عملیات مقتدارنه دستگیر و مجروحان درگیری را به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی در خاتمه امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: ماموران جان برکف انتظامی اجازه خودنمایی و شرارت را به هیچکس در جامعه نخواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید