اطلاعات کامل گوشی گلکسی S21 FE لو رفت

    کد خبر :862348

به نظر می‌رسد بیشتر از همیشه به معرفی گوشی گلکسی S21 FE نزدیک باشیم و حال در آستانه این رویداد، قیمت، حافظه و فضای ذخیره‌سازی مدل‌های مختلف این گوشی در کنار دیگر خصوصیات آن افشا شده است. انتظار داریم که سامسونگ گوشی Galaxy S21 FE را در ابتدای سال آینده میلادی و در CES 2022 معرفی نماید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_چند روز پیش اولین رندرهای رسمی این گوشی روی سایت‌های مختلف افشا شد که از طراحی نزدیک آن به سری S21 به همراه رنگ‌های بدنه متفاوت و جذاب حکایت داشت. حال قیمت این گوشی نیز روی افشا شده و به نظر می‌رسد که نسخه 128 گیگابایتی گلکسی S21 FE به قیمت 920 یورو و نسخه 256 گیگابایتی آن با قیمت 985 یورو به فروش برسد.

بر اساس اطلاعات قبلی، این گوشی را می‌توان در رنگ‌های مشکی، کرم، بنفش و سفید خریداری کرد. در پشت این دستگاه نیز ماژول دوربین سه گانه قابل مشاهده خواهد بود که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز اولتراواید و سنسور عمق را شامل خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین سلفی با وضوح 32 مگاپیکسل به صورت حفره‌ای در بالای نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

نمایشگر 6.4 اینچی گوشی Galaxy S21 FE با فناوری AMOLED ساخته شده و تصاویر را با رزولوشن +Full HD یا 2340 در 1080 پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. از دیگر خصوصیات این صفحه نمایش می‌توان به شیشه محافظ Corning Gorilla Glass و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی اشاره کرد.

در بخش سخت‌افزاری این گوشی بسته به مناطق مختلف، از تراشه‌های اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 استفاده خواهد شد و در کنار این دو تراشه یک حافظه رم هشت گیگابایتی انجام وظیفه خواهد کرد.برای تامین انرژی گوشی گلکسی S21 FE، سامسونگ از یک باتری نه چندان بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که می‌توان آن را با استفاده از یک شارژر 15 واتی شارژ کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید