اطلاعات کامل گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت

    کد خبر :869269

پس از انتشار خبرها و شایعات گوناگون در مورد قطعیت و زمان عرضه گوشی گلکسی S21 FE، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد این محصول مورد انتظار خود را در روزهایی ابتدایی از سال 2022 میلادی روانه بازار کند. امروز انتشار مشخصات کامل و نهایی از این گوشی هوشمند از سوی سایت SamMobile نیز عرضه زودهنگام آن را تایید کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_سایت SamMobile امروز در گزارشی اعلام کرد که توانسته از سوی یک منبع موثق به مشخصات کامل و نهایی گوشی گلکسی S21 FE دست پیدا کند. براساس اطلاعات موجود در این گزارش، این گوشی دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X و با وضوح 1080 در 2400 پیکسلی یا Full HD+ است. از میان دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نرخ بروزرسانی 120 هرتزی برای صفحه نمایش اشاره کرد که مطمئناً اجرای بازی‌ها بر روی آن را لذت بخش‌تر می‌کند.

تصاویری که تاکنون از گوشی گلکسی S21 FE در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی دارای یک بریدگی Punch Hole است و دسترسی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را ممکن می‌کند. لنز این سنسور دارای گشادگی دیافراگم f/2.2 است. قرار است همان تراشه‌ای که در سری گوشی‌های گلکسی اس 21 به کار گرفته شد در گوشی گلکسی S21 FE نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب باید شاهد حضور یکی از تراشه‌های Exynos 2100 یا اسنپدراگون 888 در این گوشی هوشمند باشیم.

از میان دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. امکان پشتیبانی از کارت‌های حافظه micro SD در این گوشی وجود ندارد به این ترتیب کاربران باید به استفاده مناسب از حافظه داخلی این گوشی اکتفا کنند.

دیگر قابلیت مهم مربوط به گوشی گلکسی S21 FE دوربین اصلی و سه‌گانه است. این دوربین توسط یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8، یک سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع با زاویه دید وسیع و گشادگی دیافراگم f/2.2 و همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع Telephoto با گشادگی f/2.4 پشتیبانی می‌شود. سنسور Telephoto موجود در این گوشی می‌تواند بزرگ‌نمایی 3 برابری را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

پشتیبانی از شارژرهای سیمی با حداکثر توان خروجی 25 وات، پشتیبانی از شارژرهای بی‌سیم با توان 15 وات، استاندارد محافظتی IP68 برای مقاومت عالی در برابر آب و گرد و خاک و سیستم عامل اندروید 12 از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی است. بخشی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که قرار است برای گوشی گلکسی S21 FE، سه نسخه بروزرسانی از سیستم عامل اندروید منتشر شود و به این ترتیب در سال‌های آینده شاهد حضور سیستم عامل اندروید 15 بر روی آن‌ خواهیم بود.

گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته‌اند نشان می‌دهند این گوشی جدید سامسونگ قرار است به باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت نیز مجهز باشد و در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و بنفش روانه بازار شود. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این گوشی در هنگام عرضه منتشر نشده است اما انتظار می‌رود شاهد حضور برچسب قیمت 699 دلاری بر روی آن باشیم. سال گذشته گوشی گلکسی S20 FE با همین قیمت عرضه شده بود.

قرار است در هفته اول سال آینده میلادی نمایشگاه CES برگزار شود. ممکن است سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE را در این رویداد به همگان معرفی کند. البته چند سالی است که سامسونگ در نمایشگاه CES حضور پیدا نکرده و ممکن است در صورت ادامه این رویه شاهد برگزاری یک رویداد آنلاین برای معرفی گوشی گلکسی S21 FE باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید