اشتری: اقدام تروریستی اخیر بی‌پاسخ نخواهد ماند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت شهادت مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در حمله تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این‌گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار حسین اشتری در واکنش به حمله تروریستی اخیر که به شهادت 9 تن از نیروهای مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه انجامید، ضمن تسلیت شهادت مرزبانان این هنگ به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به‌ویژه خانواده معزز و صبور این شهیدان اظهار داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این‌گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: چنین حرکات مذبوحانه‌ای هرگز خللی در روحیه حماسی ملت مؤمن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد کرد و مرزبانان نیروی انتظامی تا پای جان از سرحدات مرزها محافظت کرده و اجازه ورود به بدخواهان نخواهند داد.

به گزارش تسنیم، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه به مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در حین گشتزنی، تعداد 9 تن از مرزبانان این هنگ از خاک پاکستان و توسط سلاح‌های دوربرد به شهادت رسیدند و صبح امروز نیز طی مراسمی نظامی تشییع و پیکرشان به زادگاهشان منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید