استان تهران دوباره وارد وضعیت قرمز کرونایی شد

    کد خبر :824140
استان تهران دوباره وارد وضعیت قرمز کرونایی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی، گفت: استان تهران از امروز شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می‌شوند.

غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد وضعیت دورکاری کارمندان اظهار کرد: طبق آخرین وضعیت اعلام‌شده از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از امروز شنبه 12 تیر در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و بر همین اساس 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: 30 درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت 50 درصد باید فعالیت کنند.

به گزارش تسنیم؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید