استارتاپ دمو برگزار می شود/ توسعه زیست بوم نوآوری در کشور

    کد خبر :235157

مرکز فن بازار ملی ایران به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ های فعال حوزه آموزش با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور هشتمین رویداد عرضه به سرمایه گذاران «استارتاپ دمو» را برگزار می کند.

اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود.

وی افزود: استارتاپ ها می توانند طی این رویداد به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

قنبرپور یادآور شد: در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن ‏بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای حضور در هشتمین رویداد استارتاپ دمو، ده ها استارتاپ اعلام تقاضا کرده بودند که در مرحله اول و پس از بررسی درخواست های واصله، تعداد ۱۰ استارتاپ برای ارائه آزمایشی انتخاب شد و در مرحله دوم و پس از ارائه حضوری این تیم ها، ۸ استارتاپ برای حضور در رویداد نهایی شدند.

به گزارش مهر، رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: این رویداد در روز ۱۲ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه آموزش (در حوزه های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و …) به عنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فن بازار ملی ایران با شماره تماس ۷۶۲۵۰۲۵۰ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید