ارتقای شاسی بلند مزدا

  • خودرو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :335844

مزدا خبر ارتقای شاسی بلند CX-۵ خود را با مجموعه‌ای از گزینه‌های ایمنی و استفاده از موتور ۲.۲ لیتری دیزلی و یک مدل بنزینی اتوماتیک اعلام کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از عصر ایران، خودروهای CX-5 کنونی نسل دوم این خودروها هستند که در سال 2017 به جهان ارائه شده و اینک در فاصله‌ای زمانی کم خودروساز ژاپنی به فکر افتاده تا دستی دوباره به سر این شاسی‌بلند خود بکشد و به دو چندان شدن محبوبیت آن کمک کند.

نسخه 2018 CX-5 مزدا در دو سطح با کد تجاری SE-L Nav+ و اسپورت Nav+ ارتقا یافته است. مشتریان می‌توانید این خودرو را با سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته و یا یک مدل خودکار 6 سرعته با قابلیت محرک تمام چرخ i-Activ در اختیار گیرید. این قابلیت در مزدای قدبلند باعث قدرت و عملکرد بهتری در شرایط لغزش می‌شود. مزدا به حدی به قدرت “آی- اکتیو” خود مطمئن است که تیزری جذاب از حرکت این نسخه 2019 روی سطوح مختلف را به نمایش درآورده و قابلیت‌های خود را به رخ رقبا کشیده است.

یک موتور 2 لیتری بنزینی 164 اسب‌بخاری و یک موتور 2.2 لیتری دیزلی با توانی بین 148 تا 181 اسب‌بخار نسخه‌های مختلف این خودرو را پیش خواهند برد. مدل بنزینی با قدرت کمتر تنها با قابلیت چرخ‌های جلو ارائه خواهد شد و در مدل اسپورت‌تر NAV+ شاهد قابلیت محرک چهار چرخ هستیم.

در راستای جدید شدن خودرو، ظاهر خارجی نیز تغییراتی لازم دارد. با این وجود تنها تغییر خارجی در فضای خارجی استفاده از رینگ‌های 19 اینچی در تریم اسپورت Nav+ است.

تجهیزات استاندارد این خودرو کاملاً چشمگیر بوده و همه‌ مدل‌ها به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED، آینه‌های جانبی تاشوی برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، رادیوی DAB و صفحه‌نمایش 7 اینچی رنگی با ناوبری یکپارچه سود می‌برند.

از دیگر گزینه‌های این خودرو می‌توان کروز کنترل راداری، سامانه شناسایی نقاط کور، ترمز هوشمند، کنترل نور بالا، و سیستم نگه‌دانده بین خطوط اشاره کرد.

CX5 های ارتقا یافته در اواخر ماه آگوست سال جاری با قیمت پایه حدود 24,795 پوند در انگلستان ارائه خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید