اخبار جدید از سریال سلمان فارسی

    کد خبر :982197
سلمان فارسی

سریال سلمان فارسی هم اکنون در منطقه آبسرد در ۶۰ کیلومتری شرق تهران مشغول فیلمبرداری است. عوامل این سریال در آخرین روزهای سال با وجود بارندگی و شرایط جوی و سرد منطقه که نزدیکی دماوند قرار دارد، در حال کار هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، رفت و آمدها نیز نشان می دهد که لوکیشن و دکور ساخته شده از بخش های مهم سریال است. به این ترتیب آخرین ایستگاه سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۱، منطقه آبسرد دماوند خواهد بود. سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری تا کنون برای فیلمبرداری صحنه های مختلف مناطق گوناگونی را طی کرده است.

شهرک های سینمایی سه گانه غزالی، نور و دفاع مقدس، چندین نقطه شاهرود، جلفا، جزیره قشم، کویر کرمان و کشور ارمنستان از جمله مناطقی بوده اند که میزبان گروه سازنده سریال سلمان فارسی بوده است.

داوود میرباقری در سریال سلمان فارسی که بزرگ ترین پروژه سریالی صداوسیماست، زندگی یار ایرانی پیامبر را در سه مقطع ایران، بیزانس و حجاز روایت می کند.

فیلمبرداری این سریال که به سفارش سیما فیلم و توسط حسین طاهری تهیه کنندگی می‌شود، از آذر ۱۳۹۸ آغاز شده و بخش بیزانس آن رو به پایان است.

تا کنون در این سریال بازیگران ایرانی مانند علیرضا شجاع‌نوری، فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی و … هنرپیشه های خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس جلوی دوربین رفته‌اند.

همشهری آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید