ابرخودروی هیبریدی فراری به‌زودی رونمایی می‌شود

  • خودرو
  • جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴
    کد خبر :539687

ابرخودروی هیبریدی فراری ۹۸۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و دهم خرداد امسال رونمایی خواهد شد.

براساس دعوت‌نامه رونمایی از محصول جدید فراری، ابرخودروی آینده این شرکت، هیبریدی خواهد بود و ۹۸۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. قرار است خودروی هیبریدی جدید فراری در تاریخ دهم خرداد امسال رونمایی شود و دعوت‌نامه مراسم رونمایی آن برای میهمانان ارسال شده است. اطلاعات اخیر را یکی از کاربران تالار گفت‌وگوی اینترنتی Ferrari Chat منتشر کرد.

فراری به‌تازگی جزئیاتی را درباره مدل‌های هیبریدی خود منتشر کرده است. لوئیس کاملیری، مدیرعامل فراری طی نشستی با اشاره به درآمد مالی این شرکت برای سه‌ماهه اول ۲۰۱۹ گفت:مدل هیبریدی آینده ما یک ابرخودروی بسیار زیبا خواهد بود. این مدل جدید ویژگی‌ها و مشخصات فنی بالاتری نسبت به 812 سوپرفست دارد.

طرفداران این خودروساز ایتالیایی در تالار گفت‌وگوی فراری تائید کرده‌اند که از پیشرانه احتراقی خورجینی هشت سیلندر در زیر کاپوت استفاده می‌شود؛ اما گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سیستم محرکه هیبرید این مدل وجود دارد. بعضی حدس می‌زنند که خودروی جدید ممکن است ۳ موتور الکتریکی داشته باشد، درحالی‌که سایرین معتقد هستند که تنها یک موتور وجود خواهد داشت. طرح سه‌موتوره می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که از جمله می‌توان به توزیع گشتاور بهتر در چرخ‌ها اشاره کرد. در نتیجه به خوبی می‌توان قدرت ۹۸۶ اسب بخاری پیشرانه را کنترل کرد.

فراری تاکنون طراحی این ابرخودرو هیبریدی را مخفی نگه داشته است؛ خودروساز مارانلو هم‌اکنون سیستم‌های محرکه زیادی را روی فراری ۴۸۸ آزمایش می‌کند، اما به نظر نمی‌رسد که قدرت ترکیبی هیچ‌کدام از آن‌ها به ۹۸۶ اسب‌بخار برسد. براساس نظرات چند نفر از کاربران تالار فراری چت، قیمت پایه مدل هیبریدی از ۶۷۵ هزار دلار آغاز می‌شود. حتی یکی از کاربران ادعا می‌کند که این اطلاعات را از یک فروشنده در سوئیس به دست آورده است.

ابرخودرو هیبریدی که ۱۰ خرداد رونمایی می‌شود، تنها مدل الکتریکی فراری نیست؛ زیرا خودروی هیبریدی دیگری نیز مجهز به پیشرانه V6 تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد. طبق گفته کامیلری، این شرکت دو محصول در اواخر تابستان معرفی می‌کند و معرفی مدل دیگری را نیز تا پایان سال جاری در برنامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید