ابتکار: دولت با اشتغال و سرمایه‌گذاری به جنگ اقتصادی استکبار رفته است

    کد خبر :593915

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت با تمام وجود درصدد توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور است و با این ابزارها به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی رفته است.

معصومه ابتکار در جمع آزادگان و ایثارگران در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: آزادگان ما با الگوی صبر و تحمل سعی کردند در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن عزت و عظمت ملت ایران را در بین نیروهای رژیم بعث و چشم همه جهانیان به نمایش بگذارند که ما امروز در گذر از جنگ روانی و اقتصادی دشمن به چنین روحیه‌ای نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنان ملت ما به رغم همه ناملایمتی‌ها و سختی معیشتی و زندگی روزمره خود روحیه مقاومت خود را حفظ کرده و اجازه نمی‌دهند تا دشمن بخواهد در یک معادله نابرابر و ناجوانمردانه این اصل معنوی و ارزشی را بشکند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت با ابزارهای متعدد سعی می‌کند به نوعی این تحریم‌ها و تهدیدها را دور زده و همچنان به نفع مردم زمینه سهولت زندگی و آسایش را به وجود آورد اما با وجود همه این تلاش‌ها نارسائی‌ها و مشکلات آزاردهنده باید برطرف شود.

ابتکار ادامه داد: در سال رونق تولید همت مضاعف دولت بر حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است تا اشتغال و سرمایه‌گذاری‌ها به شکل مضاعف اتفاق بیفتد.

وی نمونه این اقدام موثر دولت را تلاش برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل و پیوستن این استان به خط ریلی سراسری دانست و تصریح کرد: با استفاده از منابع فاینانس داخلی و اعتبارات دولتی در این اوضاع سخت مالی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به اهمیت مسایل معنوی و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: ما هر قدر روی مسایل فرهنگی و اجتماعی حساس باشیم به همان نسبت تقویت مولفه‌های ارتباط جمعی و گفتگوی ملی خانواده را به راحتی می‌توانیم توسعه ببخشیم.

ابتکار بیان کرد: بنده در هیئت دولت به نمایندگی از آزادگان و ایثارگران مشکلات دارو و درمان و بیمه‌ای آنها را پیگیری کرده و سعی خواهم کرد مشکلات و نارسائی‌ها را برطرف کنم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ۲۵ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنها با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید