آپدیت جدید واتساپ در نهایت منتشر شد

    کد خبر :905037

واتساپ سرانجام ظرفیت تعداد افراد شرکت‌کننده در یک تماس گروهی را افزایش داد. این قابلیت فعلاً برای نسخه iOS عرضه شده است. واتساپ برای اینکه از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل تلگرام عقب نماند سعی کرده در ماه‌های اخیر قابلیت‌های متنوعی را به پلتفرم خود اضافه کند.

بازتاب -این شرکت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت‌های جدیدی مثل ری‌اکشن‌های ایموجی، افزایش سایز فایل‌های اشتراک‌گذاری، امکان مخفی کردن لست سین و چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

حالا واتساپ یک آپدیت جدید برای نسخه iOS منتشر کرده است که شامل پشتیبانی از تماس‌های ۳۲ نفره، تغییر رابط کاربری تماس‌ها، نمایش شکل موج صدا و سایر بهبودها می‌شود.

واتساپ تاکنون اجازه تماس‌های گروهی تا ۸ نفر را به کاربران می‌داد، اما حالا با ارائه آپدیت جدید این تعداد را به ۳۲ نفر افزایش داده است. واتساپ نحوه نمایش افراد در صفحه تماس گروهی را نیز تغییر داده و همچنین شکل موج صدا برای مشخص کردن کاربرانی که در حال صحبت کردن هستند اضافه کرده است.

آپدیت جدید واتساپ برای کاربران iOS دارای شماره ورژن 22.8.80 بوده و ۱۰۹ مگابایت حجم دارد. انتظار می‌رود کاربران اندروید نیز به‌زودی آپدیت مشابهی را با قابلیت‌های جدید دریافت کنند. البته این آپدیت احتمالاً برای نسخه دسکتاپ عرضه نخواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید