آموزش زبان فرانسوی به دانش آموزان به صورت پایلوت در تهران و اصفهان

    کد خبر :1023376
آموزش زبان فرانسوی دانش آموزان

در سال جاری آموزش زبان فرانسوی با همکاری سازمان سنجش به صورت پایلوت در ۲ مدرسه در تهران و اصفهان به دانش آموزان داده می شود.

حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، درباره روند مهارت آموزی در دوره متوسطه اول اظهار داشت: در دوره متوسطه اول بحث هدایت تحصیلی وجود دارد و ما با برنامه ریزی تونستیم حدود 130 مهارت احصا و برای دانش آموزان دوره متوسطه اول تعریف کردیم و هر دانش آموز متناسب با علایق خود می تواند انتخاب کند.

وی ادامه داد: در این راستا یک همکاری هم با شبکه آموزش صدا و سیما داشتیم که دو تک ساعت یعنی یک دوره 4تا5 و دروه دیگر 5 تا 6 به آموزش دانش آموزی به خصوص برای دانش آموزان شبانه روزی اختصاص دهد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره اموزش زبان های فرانسوی ، ترکیه و چینی عنوان کرد: شورای عالی آموزش و پرورش درباره آموزش زبان های ترکی استامبولی، ژاپنی و چینی در مدارس در حال تصمیم گیری و تحلیل است . در سال جاری آموزش زبان فرانسوی با همکاری سازمان سنجش به صورت پایلوت در دو مدرسه در تهران و اصفهان به دانش آموزان داده می شود و دانش آموز به اختیار خود می تواند یا زبان انگلیسی یا فرانسه را یاد بگیرد.

 برنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید