آمار کرونا ایران 16 دی؛ 5 فوتی و 77 ابتلای جدید

    کد خبر :965356
آمار کرونا ایران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۷۷ بیمار جدید و جان باختن پنج بیمار دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۲۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۴۸۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۲۸۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۱۹۴ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، از دیروز تا امروز ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۷۰۱ نفر رسید؛ همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، پنج نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۰۴ نفر رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۳۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شدند همچنین ۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش ایرنا، همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمز نیست و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۶۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۸۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

آمار کرونا ایران ۱۶ دی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید