آماده‌باش آتش نشانی و اورژانس برای راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌ها در تهران

    کد خبر :648099
آماده‌باش آتش نشانی و اورژانس برای راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌ها در تهران

سازمان آتش‌نشانی و اورژانس تهران آماده‌باش خود برای تامین ایمنی راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌های اخیر در تهران را اعلام کردند.

 

سید جلال ملکی ، درباره تدابیر آتش‌نشانی برای برگزاری راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌های اخیر تهران که فردا ظهر دوشنبه برگزار می‌شود، گفت: استقرار آتش نشانان برای تامین ایمنی مراسم فردا و شرکت کنندگان در آن، از ساعتی قبل از مراسم آغاز شده و تا پایان راهپیمایی و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز تعداد ۲۶ دستگاه خودروی سبک٬ سنگین و موتورسیکلت آتش‌نشانی در ۱۶ نقطه از کل مسیر مستقر خواهد بود و در مجموع 46 نفر از آتش‌نشانان نیز در طول مسیر راهپیمایی حضور خواهند داشت.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از روسای ایستگاه‌ها به صورت سیار در محدوده حضور خواهند داشت، گفت: ایستگاه‌های نزدیک به محل برگزاری راهپیمایی نیز در آماده‌باش ویژه‌تری هستند.

 

به گزارش ایسنا، اورژانس تهران نیز در خبری اعلام کرد که برای برگزاری این راهپیمایی هشت دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در طول مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید