آغاز انتخابات کمیسیون ورزشکاران از 8 صبح

  • ورزشی
  • سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷
    کد خبر :135442

نخستین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز جمعه 12 آبانماه برگزار می شود که 56 کاندیدای ورود به کمیسیون و بیش از 430 رای دهنده واجد شرایط از سراسر کشور در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش بازتاب وبه نقل از ستاد نظارت بر انتخابات کمیسیون ورزشکاران؛ انتخابات کمیسیون ورزشکاران در روز جمعه 12 آبان ماه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر برگزار می گردد و ورزشکاران واجد شرایط رای دهنده با ارایه شناسنامه و یا کارت ملی، ID کارت شناسایی خود را جهت حضور در رای گیری، در محل فوق تحویل خواهند گرفت.

طبق دستور العمل کمیته بین المللی المپیک و آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، ترکیب نهایی انتخاب شوندگان کمیسیون 15 ورزشکار مرکب از حداقل 3 ورزشکار زن و یک ورزشکار از رشته های زمستانی خواهد بود که درج اسامی حداقل 8 نفر از کاندیداها بر روی تعرفه اخذ رای (با خودکار و به صورت غیرتکراری) الزامی می باشد و در غیر این صورت، رأی مأخوذه باطل محسوب می گردد.

بدیهی است ورزشکاران کاندیدا و همچنین اعضای کمیسیون هرگز نباید در ارتباط با قانون جهانی مبارزه با دوپینگ هیچ گونه محرومیتی را دریافت کرده باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید