آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ۱۹ بازیکن از فردا

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
    کد خبر :556723

اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای چهارمین حضور در ادوار مختلف جام جهانی از فردا در حضور رئیس کمیته المپیک آغاز می‌شود.

تیم ملی بسکتبال که سال گذشته صاحب سهمیه جام جهانی بسکتبال شد از فردا تمرینات خود را به صورت رسمی آغاز می‌ کند.

به گزارش مهر،برای شروع تمرینات تیم ملی بسکتبال ۱۹ بازیکن به اردو دعوت شده‌اند که در میان آنها نام بازیکنی چون حامد حدادی هم به چشم می‌خورد.

نفرات دعوت شده به تیم ملی بسکتبال به این شرح هستند:

روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، حامد حدادی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، نوید رضایی فر، کیوان ریاعی، آرمان زنگنه، امیر صدیقی، آرون گرامی پور، بهشاد عرب زاده، سجاد مشایخی، رسول مظهری، میثم میرزایی، نوید نیکتاش، صمدنیکخواه بهرامی، سینا واحدی و بهنام یخچالی.

همزمان با آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال مراسم افتتاحیه خوابگاه و محل استقرار تیم ملی در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی نیز برگزار خواهد شد. به همین منظور از مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دعوت شده تا در این مراسم حضور داشته باشند.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال ۹ تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۳۲ تیم در چین برگزار می‌شود. بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی ایران در گروه سوم با تیم‌های پورتوریکو، اسپانیا و تونس همگروه است. گوانگژو میزبان دیدارهای این گروه خواهد بود.

تیم ملی بسکتبال در جریان اردوهای آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها ۴ اعزام برون مرزی خواهد داشت. این تیم ۴ تا ۶ مرداد در تورنمنت پرتغال شرکت می‌کند. ۱۱ تا ۱۳ مرداد در محل برگزاری تورنمنت روسیه حاضر می‌شود و بنا به دعوت یونانی‌ها ۱۷ تا ۲۱ مردادماه در تورنمنتی به میزبانی آنها شرکت خواهد کرد.

همچنین تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در جام جهانی هم در تورنمنتی به میزبان چین شرکت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید