آشنایی با گوشی آنر X6a، میان رده اقتصادی

    کد خبر :1011389
آنر X6a

برند آنر چند سالی می‌شود از هواوی جدا شده و خود به یک برند موفق و جذاب تبدیل گشته است. یکی از محصولات جدید این کمپانی، گوشی میان رده آنر X6a بوده که طراحی زیبا و مشخصات کلیدی قابل قبول دارد.

بازتاب- گوشی آنر X6a از ویژگی‌های کارآمدی بهره برده و یک مدل برجسته بوده که نباید با توجه به قیمت پایین آن به سادگی از کنارش عبور کرد. در ادامه بیشتر با این تلفن هوشمند آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

آنر X6a از ابعاد 163 در 75 در 8.4 میلیمتر و وزن 188 گرمی بهره می‌برد. بنابراین چندان سنگین نیست و با متریال پلاستیکی آسیب کمتری هنگام سقوط از دست خواهید دید. این مدل یک جزیره دوربین مربعی با سه حسگر دوربین و یک فلاش LED در عقب دارد.

دوربین جلو درون یک ناچ جای گرفته و به عنوان مدلی خوش قیمت عجیب نیست. دستگاه پورت اثرانگشت جانبی داشته و شامل پورت USB-C هم می‌شود. همچنین باید به جک 3.5 میلیمتری هدفون در کنار قابلیت ارتقا حافظه داخلی پرداخت.

با تمام این اوصاف محصول آنر گوشی برجسته تلقی می‌شود.

 

نمایشگر و باتری

آنر X6a از صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT LCD با وضوح HD+ برخوردار است و نرخ نوسازی 90 هرتز هم ارائه می‌دهد. گذشته از آن وضوح بالایی ارائه نداده و مدلی اقتصادی از برند چینی تلقی می‌شود.

در سوی دیگر باتری 5200 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 22.5 واتی هم شامل این مدل شد. بنابراین در بخش باتری طول عمر بالایی داشته اما در بخش نمایشگر وضوح تصویر قابل توجه نیست.

 

آنر X6a

 

سخت افزار و دوربین

این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک هلیو G36 قدرت گرفته که چیپی هشت هسته‌ای بوده و با حافظه رم 4 گیگ و حافظه داخلی قابل ارتقا 128 گیگابایتی، تجربه کاربری کارآمدی ارائه می‌دهد. هرچند نباید انتظار قدرت عملکرد بالا و سریعی داشت، زیرا با مدلی اقتصادی از آنر رو به رو هستیم.

در بخش دوربین از حسگر واید 50 مگاپیکسلی، حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز یک حسگر واید 50 مگاپیکسل تلقی می‌شود. هر دو حسگر عقب و جلو می‌توانند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری داشته باشند که برای کاربری روزانه مفید واقع می‌شود.

 

نتیجه گیری

محصول آنر طراحی جذابی دارد و از سخت افزار مطلوبی هم بهره می‌برد. اما نباید انتظارات بسیاری داشت زیرا با قیمت اقتصادی قابل تهیه بوده و گزینه‌ای ساده به حساب می‌آید. آنر پس از اینکه از هوآوی جدا شد، توانست محصولات متنوع و جذابی را روانه بازار کند که ارزش خرید بالایی دارند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید