آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
    کد خبر :898555

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: بر اساس این گزارش، در حال حاضر ترافیک سنگینی را در آزاد راه تهران- کرج از پل حصارک به سمت پل کلاک شاهد هستیم.

وی افزود: سایر مسیرهای ارتباطی استان البرز در حال حاضر عادی هستند با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده کرج-چالوس در محدوده این استان، از صبح امروز تردد وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال ممنوع شده است، ضمن این که قرار شد در ساعت محدودیت ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج – چالوس تنها دسترسی محلی انجام شود و افراد بومی می توانند در این محدوده تردد کنند.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: با توجه به نزدیکی پایان تعطیلات نوروزی ، مسافران علاوه بر توزیع زمان سفر، قبل از سفر حتما از وضعیت جاده ها با خبر شوند، رانندگان نیز بهتر است با توجه به شرایط ترافیکی همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند.

گودرزی تصریح کرد: استقرار ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های  استان البرز صورت گرفته است، استان البرز یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور به راه های این استان مربوط می شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید