آبفای تهران: تابستان ۹۸ مشکل کم آبی نداریم

    کد خبر :528216
بارش باران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به بارش باران در هفته‌های گذشته در تهران گفت: با بارش باران‌ها تابستان امسال مشکل کم آبی در شهر تهران نخواهیم داشت.

محمدرضا بختیاری در جریان یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص لایحه درخواست تمدید و تنفیذ مواد مصوبه اصلاحیه و تمدید مصوبه تامین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهر تهران اظهار کرد: دو هزار و 68 میلیارد تومان در 8 سال گذشته برای تبصره 3 به شرکت آب و فاضلاب تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با آب و فاضلاب 875 میلیارد تومان در موضوع آب مطرح شده است و کل مبلغی که بابت فاضلاب گرفته شده است هزار و 100 میلیارد تومان بوده است که جمع آن 2 هزار میلیارد تومان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: در پروژه‌های بخش آب بر روی 3 محور از جمله کاهش هدر رفت آب، بهبود آب و کاهش برداشت از منابع زیرزمینی متمرکز شده‌ایم و این در حالی است که در بارش‌های اخیر با هماهنگی‌های انجام شده هیچ مشکلی در سطح استان تهران بوجود نیامد.

بختیاری افزود: در روز 12 فروردین به مدت 18 ساعت 70 درصد ورودی آب شهر تهران را از دست دادیم اما به دلیل مخازن ایجاد شده در تهران، با مشکل قطعی آب مواجه نشدیم.

وی با اشاره به بارش باران‌ در ماه‌های اخیر گفت: با بارش باران در این مدت انشاءالله در تابستان 98 مشکل آب نخواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت سدهای استان تهران گفت: خوشبختانه وضعیت سدهای این استان مطلوب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ذخیره‌های آب به صورت کامل در این سدها انجام شده است و به غیر از سد لار ما در تمامی سدها به طراز نرمال رسیده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید