پیش بینی هوای تهران طی روزهای آینده

    کد خبر :1043325
پیش بینی هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش متناوب باران تا دوشنبه شب (۴ دی‌ماه) در تهران و وزش باد تا سه‌شنبه (۵ دی‌ماه) خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا اواخر وقت دوشنبه به‌ویژه در بازه یکشنبه بعد از ظهر تا اوایل وقت دوشنبه (۳ تا ۴ دی‌ماه) به‌طور متناوب آسمان نیمه ابری، گاهی همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در نیمه شمالی بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و ساعات شب گاهی وقوع مه پیش‌بینی می‌شود.

تا روز سه شنبه (۵ دی‌ماه) در سطح استان وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید و به دنبال آن کاهش غلظت ذرات آلاینده و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر سه شنبه تا روز پنجشنبه (۵ تا ۷ دی‌ماه) آسمان صاف تا کمی ابری و با توجه به پایداری هوا انباشت ذرات آلاینده و کاهش تدریجی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه شنبه روند تدریجی افزایش دما به‌خصوص دمای شبانه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ دی‌ماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد، به‌تدریج کاهش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۵ دی‌ماه) صاف، همراه با وزش باد، به‌تدریج کاهش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید