استقبال نه چندان قابل توجه از سرویس بلو توییتر

    کد خبر :973270
سرویس بلو توییتر

توییتر برای ادامه فعالیت خود نیاز به افزایش سوددهی داشته و از این رو اخیرا سرویس بلو را به کار گرفت تا بتواند بر میزان این درآمد بیافزاید.

بازتاب-حال به نظر رسیده اشتراک بلو چندان موفق نبوده تا مخاطب را جلب کند و ماه ژانویه تنها 180 هزار کاربر تصمیم گرفتند به تهیه سرویس بلو در ایالات متحده بپردازند. این میزان کاربر تنها 0.2 درصد از میزان کاربران فعال ماهانه است. گفته شده 62 درصد استفاده کنندگان سرویس بلو در ایالات متحده حضور دارند. این یعنی در مجموع تنها 290 هزار نفر تصمیم گرفتند به تهیه سرویس بلو در سراسر جهان بپردازند.

Twitter Blue برای کاربرانی که از طریق وب پرداخت می‌کنند 8 یا 7 دلار که در صورت پرداخت اشتراک سالانه این هزینه بیشتر می‌شود. برای کسانی که از اپ استور یا گوگل پلی استور خریداری می‌کنند 11 دلار هزینه دارد.   از آنجایی که گزینه دوم به غول‌های فناوری امکان کاهش پرداخت مشترکین را می‌دهد، توییتر همچنان تنها ۸ دلار در ماه از کاربران به طور کلی دریافت می‌کند.

با تعداد فعلی کاربرانی که پرداخت می‌کنند، این پلتفرم تنها 27.8 میلیون دلار در سال از خدمات اشتراک خود درآمد دارد. گفتنی است، توییتر به تازگی Blue را در اواسط دسامبر سال گذشته و پس از یک ماه قبل از راه‌اندازی اولیه به کار گرفت. احتمالاً مشترکین بیشتری را جذب خواهد کرد، اگرچه باید دید که آیا می‌تواند به رشدی که ماسک می‌خواهد دست یابد یا خیر.

سرویس بلو توییتر

همانطور که The Information اشاره می‌کند، ماسک سال گذشته به کارمندان توییتر گفت که می‌خواهد نیمی از درآمد وب سایت از طریق اشتراک باشد. از آنجایی که شرکت باید سالانه بیش از 1 میلیارد دلار به عنوان بهره از وام‌هایی که ماسک هنگام خرید وب سایت دریافت کرده بپردازد، مدیر اجرایی قصد دارد تا سال 2023 درآمدی معادل 3 میلیارد دلار داشته باشد. توییتر باید مشترکان بسیار زیادی کسب کند.

به شکلی که نصف آن از سرویس بلو باشد. یکی از راه‌هایی که این شرکت برای کسب درآمد بیشتر از خدمات اشتراک خود در نظر دارد، ارائه یک سطح عضویت با قیمت بالاتر است که به کاربران امکان می‌دهد پلتفرم را بدون تبلیغات مشاهده کنند. همچنین طبق گزارش‌ها، توییتر قصد دارد از کسب‌وکارها 1000 دلار در ماه برای تیک طلایی و 50 دلار اضافی برای هر حساب وابسته به آنها دریافت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید