امام جمعه اهواز: مسئولین بی عرضه باید محاکمه شوند

    کد خبر :830845
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه مسئولین بی‌عرضه باید محاکمه شوند، گفت: به مسئولان گفتم قبل از اینکه مردم صدایشان بلند شود، دستگاه‌های مختلف بسیج شوند اما گوش نکردند! حال اگر جوانی به‌واسطه سوء تدبیرها پای میدان آورده شده به‌هیچ‌عنوان جایز نمی‌دانیم که بی‌گناه دستگیر شوند.
به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در اجتماع جهادگران حوزوی که با موضوع «بحران آب» در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهارداشت: در نشست ویژه بررسی مشکلات استان خوزستان به رئیس‌جمهور منتخب عرض کردم میسر شما سخت است اما «وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» کسی که تکیه‌گاهش خود خداوند متعال است، مسیر برای او باز می‌شود.
وی تصریح کرد: قطعا بین کسی که تکیه‌گاه او خدا و اهل‌بیت(ع) است با کسی که تکیه‌گاه او کدخداست تفاوت وجود دارد.
امام جمعه اهواز به خوشحالی نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت از پایِ‌کار آمدن آقای رئیسی اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی در دولت انقلابی و مردمی این‌قدر کار شود که بسترساز ظهور امام عصر(عج) شود.
شبانه‌روز در حال پیگیری مشکلات خوزستان هستم
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که آی مسئولان! مردم عائله شما هستند، عنوان کرد: شب و روز در گوشه‌ای از استان هستم و از طریق مسئولان کشوری و استانی پیگیر مشکلات هستم.
وی با طرح این پرسش که آیا دولت بعدی که دولت انقلابی است باید تاوان کم‌کاری دیگر دولت‌ها را بدهد، ادامه داد: در شمال خوزستان نیز مشکل کم‌آبی داریم، شهرستان دهدز بین دو سد واقع شده و روستاهای متعدد آن فاقد آب هستند. سوء مدیریت فرقی بین عرب، لر و ترک نگذاشته است.
رسالت ائمه جماعات بصیرت افزایی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان این‌که رسالت ائمه جماعات، طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی بصیرت افزایی بین مردم است، بیان کرد: در حق مردم کوتاهی شده اما نباید گردن دولت منتخب بی‌اندازیم‌. در کنار مردم فریاد می‌زنیم مسئولی که با بی‌عرضگی این مشکلات‌ را ایجاد شده باید محاکمه شود.
جایز نمی‌دانیم جوانان بی‌گناه دستگیر شوند
امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که اگر جوانی به‌واسطه سوء تدبیرها پای میدان آورده شده به‌هیچ‌عنوان جایز نمی‌دانیم جوانان بی‌گناه دستگیر شوند، ادامه داد: در همین راستا با جانشین فرمانده ناجا، استاندار و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط صحبت شده است.
بنده از قبل به مسئولان عالی‌رتبه بابت وقایع اتفاقیه هشدار داده بودم
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه بنده قبل از وقایع اتفاقات اخیر در استان با وزرای گوناگون صحبت کردم، افزود: به مسئولان گفتم قبل از اینکه مردم صدایشان بلند شود، دستگاه‌های مختلف بسیج شوند اما گوش نکردند.
بر پول و اعتباری که آمده نظارت می‌کنم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: مشکل بیش از ۷۰۰ روستا در استان خوزستان کاملاً رفع خواهد شد البته بنده مسئولیت اجرایی ندارم اما بر پول و اعتباری که آمده نظارت می‌کنم.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان، با بیان این‌که الطافی که خدا در تهدیدها عنایت می‌کند در دل خود فرصت‌ها نیست، گفت: «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً» یعنی در دل سختی‌ها توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید