طرح اضطراری اداره بهداشت کربلا برای روزهای عرفه و عید قربان

    کد خبر :828509

«صباح الموسوی» مدیرکل اداره بهداشت کربلای مقدس گفت: این اداره یک طرح اضطراری را برای روزهای عرفه و روزهای تعطیل عید قربان تدارک دیده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری نینا، الموسوی اظهار داشت: این طرح به منظور ارائه بهترین خدمات پزشکی و بهداشتی به هزاران زائر آماده شده است که برای زیارت عتبات عالیات به این شهر می آیند.

وی افزود: طرح اضطرارای روزهای عرفه و عید قربان شامل آمادگی ۵۴ خودرو آمبولانس و تجهیز آنها به دارو و ملزومات پزشکی ضروری و استقرار آنها در نزدیکی اماکن عبادی، بیمارستان ها، مقبره ها، تقاطع جاده ها و میادین عمومی است.

مدیرکل بهداشت کربلا با بیان اینکه اجرای تدابیر پیشگیرانه مرتبط با همه گیری کرونا و دیگر بیماری های واگیردار در این طرح اولویت دارد، در عین حال شهروندان و زائران را به رعایت توصیه های تیم های بحران مرکزی و محلی و مسئولان بهداشتی و واکسیناسیون با واکسنهای ضد کرونا جهت جلوگیری از ابتلا به ویرس کرونا دعوت کرد.

الموسوی خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون شهروندان و کارکندان اداره بهداشت با واکسن های کرونا و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان براساس برنامه های زمانی مشخص شده، در شعب اورژانس بیمارستان ها در بیست و چهار ساعت شبانه روز ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید