خرید بلیط هواپیما ایران ایر با ارزان ترین قیمت از رسپینا

    کد خبر :776872

خرید بلیط هواپیما ایران ایر با ارزان ترین قیمت از رسپینا

برای تجربه سفرهای هوایی ایده آل در مرحله اول لازم است ایرلاین یا شرکت های هواپیمایی را انتخاب کنید که پروازهای آنها دارای کیفیت مطلوبی باشد. نوع هواپیما و همچنین نحوه خدمات دهی در طول مسیر و همچنین پشتیبانی مناسب از جمله مواردی می باشد که قبل از انتخاب یک شرکت هواپیمایی باید به آن توجه داشت. ایران ایر یا شرکت هواپیمایی هما از قدیمی ترین و معتبرترین ایرلاین های داخلی می باشد که در مسیرهای مختلف پروازهای چارتری و سیستمی را ارائه میدهد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت هواپیمایی و اطلاع از نحوه خرید بلیط های ارزان قیمت آن با سایت خرید بلیط پرواز رسپینا همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایران ایر

ایران ایر یا هما قدیمی ترین ایرلاین در ایران می باشد که از سال 1340 فعالیت خود را آغاز نموده و 41 شعبه بین المللی در سراسر دنیا و 23 شعبه داخلی در شهرهای مختلف کشورمان دارد. این شرکت هواپیمایی در اغلب مسیرهای داخلی پروازهایی را ارائه می دهد و به عنوان مثال در فرآیند خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد از رسپینا قطعا با نام ایران ایر مواجه خواهید شد. مانند سایر شرکت های هواپیمایی، بلیط ایران ایر یا هما را می توانید اینترنتی و کاملا آنلاین خریداری کنید و امکان استرداد آنلاین آن نیز وجود دارد.

از جمله مسیرهای پروازی داخلی ایران ایر می توان به تهران، مشهد، چابهار، کیش، بندر لنگه، لار، یزد، شیراز، کرمانشاه، بیرجند، اصفهان، اهواز و استان های آذربایجان غربی و شرقی اشاره نمود. البته موارد ذکر شده تنها گوشه ای از مقاصد پروازی داخلی می باشند که با خرید بلیط هواپیما هما امکان پذیر می باشند

از جمله مقاصد پروازی خارجی  ایران ایر می توان به مسکو، آنکارا، رم، میلان، پاریس، آمستردام، گوتنبرگ، فرانکفورت، استکهلم و کلن، دبی، کوالالامپور، بیروت و دمشق اشاره نمود.

خرید بلیط چارتر هواپیما ایران ایر

پروازهای ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی مختلف از جمله هما، به صورت چارتری و سیستمی به فروش می رسند که از نظر شرایط استرداد و تخفیف در بلیط کودکان با هم متفاوت هستند. از جمله تفاوت های مهم در پروازهای چارتری نسبت به سیستمی متغیر بودن قیمت آنها در ساعات و روزهای مختلف می باشد. علاوه بر این، اگر قصد دارید ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران کودکان را خریداری کنید، بهتر است این بلیط را از پروازهای سیستمی ایران ایر انتخاب کنید، چون مشمول تخفیف خواهند بود.

خرید اینترنتی بلیط پرواز جانبازان

بر اساس قوانین ارائه شده توسط هواپیمایی کشوری، بلیط هواپیما برای خانواده های جانبازان و شهدا مشمول تخفیف می باشد. نکته بسیار مهم اینکه، این امکان تنها از طریق خرید بلیط پرواز از ایران ایر، ماهان و آسمان به صورت اینترنتی فراهم شده است. با توجه به مزایای زیادی که خرید اینترنتی بلیط هواپیما به همراه دارد و نیاز به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی در آنها وجود ندارد، در نتیجه اغلب افراد این روش را برای فراهم کردن مقدمات سفر انتخاب می کنند. شرکت هواپیمایی ایران ایر از معدود ایرلاین هایی می باشد که بلیط جانبازان را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

کلاس پروازی های بلیط هواپیما ایران ایر

ایران ایر بر اساس متغیرهای مختلف، کلاس‌های پروازی مختلفی، برای پروازهایش، تعریف کرده که تفاوت آنها هم از لحاظ ارایه‌ی خدمات و شرایط قرار گیری صندلی ها می باشد. این کلاس‌ها در دو گروه «هما کلاس» و «کلاس اکونومی» تعریف شدند، که مسافران هما کلاس خدمات ویژه‌ای در سطح بیزینس‌کلاس، در ایرلاین‌های دیگر دریافت می‌کنند. زیرگروه‌های این دو گروه اصلی به این ترتیب تعریف شدند:

بلیط هما کلاس: گروه‌های نرخی I, J, C

بلیط هما کلاس اکونومی: گروه‌های نرخی L, N, M, Q, V, Y

استرداد آنلاین بلیط هواپیما هما

شرایط استرداد و کنسلی بلیط های پرواز در شرکت های هواپیمایی مختلف بر اساس کلاس نرخی و همچنین مدت زمان باقی مانده تا پرواز محاسبه می گردد. بر همین اساس در شرایطی که قصد کنسلی بلیط های کلاس نرخی J، C، Y، V و S ایران ایر را داشته باشید، تا ساعت 12 ظهر سه روز قبل از پرواز، 30 درصد جریمه، تا 3 ساعت به پرواز 60 درصد برای کنسلی در نظر گرفته میشود. با توجه به اینکه نزدیک شدن به ساعت پرواز به معنای افزایش نرخ جریمه کنسلی می باشد، لذا بهترین گزینه استفاده از امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما می باشد که توسط سایت های معتبر و شناخته شده ارائه شده است.

خرید بلیط ارزان هواپیما ایران ایر

تفاوتی ندارد که قصد خرید بلیط در مسیرهای داخلی را داشته باشید یا خارجی، در هر صورت با در نظر گرفتن چند نکته زیر می توانید شرایط را برای خرید بلیط های ارزان قیمت هما فراهم نمایید:

  • به بازه زمانی که قصد سفرهای هوایی دارید توجه داشته باشید. در حالت کلی در روزهایی از سال که تقاضا برای سفر و خرید بلیط برای یک مقصد خاص زیاد باشد، به همان نسبت نیز نرخ بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری با رشد مواجه می گردد. به عنوان مثال، برای خرید بلیط پرواز تهران مشهد ایران ایر، تعطیلات نوروز نمی توان انتظار خرید بلیط های ارزان قیمت را داشت.
  • به کلاس نرخی ها در زمان خرید بلیط دقت کنید، چون تفاوت در قیمت بلیط های آنها بسیار زیاد است. در حالت کلی بلیط های ارائه شده در کلاس هما ویژه گران تر از نوع اکونومی می باشند.
  • بلیط هواپیما را اینترنتی بخرید تا بتوانید نرخ ها را در مدت زمان کوتاه با هم مقایسه نمایید و در نهایت ارزان ترین گزینه ها را خریداری کنید.
  • به منظور کاهش درصد جریمه کنسلی بلیط، بهترین انتخاب خرید از سایت هایی می باشد که امکان استرداد آنلاین را در اختیار کاربران خواد قرار می دهند. با این امکان می توان بدون از دست دادن زمان، کمترین درصد جریمه را متحمل شده و بلیط را کنسل کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از رسپینا

رسپینا از کامل ترین سامانه های فروش اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی ایران ایر و بیش از 950 ایرلاین از سراسر دنیا می باشد که بلیط ها را با قیمت ارزان و با امکان استرداد آنلاین ارائه می دهد. علاوه براین، با این سامانه می توانید نسبت به خرید بلیط قطار و اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی اقدام نمایید. با رسپینا روی زمین نمی مانید.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سعیده سعدی گفت:

    خرید بلیط هواپیما در سایت یوتراوز با بهترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته

دیدگاهتان را بنویسید