راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۹:۳۵
    کد خبر :751483

در قدم اول شما باید مشخص کنید که قصدتان از خرید پنل پیامکی چیست؛ یعنی باید مشخص کنید که برای تبلیغات کالا و خدمات خود نیاز به یک پنل اس ام اسی دارید تا بتوانید با طیف گسترده ای از افراد را برای تبلیغات در ارتباط باشید و یا برای کسب در آمد اقدام به خرید پنل می کنید. اگر شما قصد تبلیغ برند خود را دارید بهتر است از پنل های کاربری استفاده کنید و اگر برای در آمدزایی تصمیم به خرید این پنل را گرفته اید بهتر است به سراغ پنل های نمایندگی بروید و به هزینه ناچیزی که برای خرید آن می پردازید به چشم سرمایه گذاری نگاه کنید. خیلی از افراد علاقه ای به کار در محیط های اداری ندارند و از باید ها و نباید های این محیط ها مانند وجود یک ساعت مشخص برای ورود و خروج و تعیین محدودیت های مختلف برای مرخصی، دور کاری را ترجیح می دهند، این افراد می توانند به عنوان یک فریلنسر این طریق این پنل نمایندگی در هر زمان و مکان بدون محدودیت درآمد زایی کنند و با شخصی سازی آدرس (url) و متصل کردن درگاه های پرداخت پنل به حساب های بانکی خود، کسب و کار مستقل خود را با برند شخصی تان راه اندازی کنید.

ارسال اس ام اس با سامانه مانند ارسال پیامک با تلفن همراه نیاز به یک سیم کارت و شارژ نقدی برای پرداخت هزینه اس ام اس ها دارد به طوری که شما یک بار برای همیشه این هزینه را پرداخت می کنید و تا سالیان سال بدون نیاز پرداخت وجه بابت شارژ یا تمدید آن، می توانید از امکاناتی که این سامانه در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. از امکانات این پنل ها می توان به پشتیبانی 24 ساعته، امکان شخصی سازی تعرفه ها و قیمت ها، شخصی سازی آدرس (url) و تنظیم آن متناسب با برندتان و نیز هدفمند سازی پیامک ها اشاره کرد.

نکته ای همیشه در بحث بازاریابی حائز اهمیت بوده هزینه ای است که یک مجموعه در پی انتخاب یک روش تبلیغاتی برای پیاده سازی آن باید بپردازد؛ کارشناسان این حوزه همواره به دنبالی راه حلی کارآمد و در عین حال ارزان برای کسب و کارشان هستند. قیمت پنل اس ام اس نسبت به سایر روش های الکترونیکی که در بستر اینترنت انجام می شوند بسیار مناسب تر است. اکثر برند های بزرگ و شناخته شده بخش اعظمی از پیشرف شان را مدیون این روش هستند. در پنل ارسال پیامک شما می توانید علاوه بر ارسال پیامک یک ارتباط 2 طرفه با مشتری را تجربه کنید و از سوی آن ها نیز اس ام اس دریافت کنید بدون نیاز به اینکه هزینه ای برای موضوع پرداخت کنید.

یکی از مسائلی که بعد از خرید پنل پیامکی، برای مدیریت درست هزینه های خود باید از آن مطلع باشید؛ آگاهی از قیمت های مصوبی که شرکت های ارائه دهنده این خدمات برای ارسال پیامک در نظر گرفته اند. شما برای اینکه بتوانید نهایت استفاده را از بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید، ببرید و برنامه ریزی درستی مطابق با نیاز مجموعه خود داشته باشید باید این تعرفه ها بررسی و مقایسه کنید. قیمت این تعرفه ها نسبت به تعداد کاراکترها و زبان متن پیامک متفاوت است. در پیامک هایی که متن آن فارسی است می توانید از 70 کاراکتر استفاده کنید که این عدد در پیامک های لاتین به 160 کاراکتر در هر اس ام اس می رسد. قیمت پنل اس ام اس در پیامک های لاتین تقریبا 2 برابر پیامک های فارسی می باشد که علت آن بیشتر بودن تعداد کاراکترها  در اس ام اس های لاتین است. برای تصمیم گیری بهتر در خصوص شارژ پنل خود بسته های پیشنهادی هریک از سایت های اراده دهنده این خدمات را به دقت ملاحضه کنید و از مشاوران و کارشناسان آن ها نیز کمک بگیرید، این نکته لازم به ذکر است اگر به هر دلیلی اعتبار شارژی شما در پنل باقی بماند بدون سوخت شدن و به صورت دائمی در حساب کاربری شما خواهد ماند.

بهتر است بدانید که شما با خرید یک پنل پیامکی به دارنده انحصاری آن پنل تبدیل می شوید و خطوط شما در این پنل مانند سایر اموال و دارایی های شما هستند که هیچ کس حق دخل و تصرف آن ها را ندارد در نتیجه واگذاری خطوط بدون تاببد شما امکان پذیر نیست.

پنل های اس ام اسی دارای یک سیستم حسابداری حرفه ای و دقیق هستند که امکان دسترسی به تمامی گزارشات مالی را به کاربران خود می دهند. به طور مثال شما می توانید برای برنامه ریزی های درون سازمانی خود و محاسبه سود نسبت به هزینه های پرداخت شده بابت تبلیغات از گزارشاتی که در این پنل ها تحت عنوان سود نمایندگی و سود کاربری قرار گرفته است، استفاده کنید.

بر طبق قانون پنل های پیامکی نباید به کسانی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را برای خود مسدود کرده اند اس ام اس بفرستد؛ اگر شماره یکی از این افراد در لیست شما وجود داشته باشد، شرکت موظف است هزینه آن را عودت دهد و اعتبار پنل شما را افزایش دهد.

شرکت مدیانا با سابقه ای درخشان یکی از فعالان حوزه تبلیغات اس ام اسی می باشد که با ارائه انواع پنل های پیامکی مطابق با نیاز های شما آماده همراهی بی وقفه شما در مسیر پیشرفتتان هستند. تیم پشتیبانی این مجموعه با تلاش شبانه روزی خود در جهت ارائه خدمات بهتر آماده پاسخگویی که سوالات شما می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید