۱۹ مصدوم در واژگونی اتوبوس محور سه راهی هفتکل

  • حوادث
  • دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ ۹:۴۴
    کد خبر :936082
۱۹ مصدوم در واژگونی اتوبوس محور سه راهی هفتکل

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

امیر عباس نجفی در گفتگو با مهر با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک، عنوان کرد: این حادثه در ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز رخ داد و بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹ دقیقه از سوی مرکز اورژانس، ۶ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه‌های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با بکارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۱۹ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی گفت: ۶ مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده اند.

نجفی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید