۱۱ خودرو هیجان انگیز تا سال ۲۰۲۶ راهی بازار می‌شوند/ تصاویر

    کد خبر :800103

خودروهای آینده (۲۰۲۱-۲۰۲۶ )باید بسیار هیجان انگیز باشند. اکنون میان چندین وسیله نقلیه الکتریکی هستیم و با انواع مختلفی از خودروهای EV آشنا می شویم، همچنین بیش از هر زمان دیگری شاهد شروع اولین ابرخودرو‌ها و هایپرکار‌ها هستیم.

این رشد تولید و تنوع خودرویی، به احتمال زیاد متوقف نخواهد شد چرا که منتظر چهار سال آینده هستیم، و بیشتر وسایل نقلیه‌ای را که انتظار داریم بین سال‌های فعلی و سال نه چندان دور ۲۰۲۶ خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ‌اکنون لیستی از وسایل نقلیه آینده در این گزارش آمده است که به سه بخش اتومبیل، SUV و پیکاپ تقسیم شده است. هر بخش، ده‌ها محصول جدید دارد که انتظار داریم تا سال ۲۰۲۶ نشان داده شود.

Lucid Air carro الکتریکی 2021

حتی اگر تولید به دلیل همه گیری ویروس کرونا تا حدی متوقف شده باشد، لوسید قول می‌دهد که سدان برقی جدید Air خود امسال به فروش برسد. مدل پایه از ۷۷ هزار و ۴۰۰ دلار (قبل از اعتبارات مالیاتی) شروع می‌شود و ۷۰۰ کیلومتر بر ساعت برد و ۴۸۰ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد. اما نسخه‌های بیشتری از Lucid Air با نسخه برتر Dream Edition انتظار می‌رود که با قیمت ۱۶۹۰۰۰ دلار و دامنه و قدرت بهبودیافته، به زودی عرضه شود.

۲۰۲۲ استون مارتین ونکوئیش

ستون مارتین تعداد زیادی وسیله نقلیه جدید در خط تولید دارد. اولین تولید این محصول شامل SUV DBX فعلی و به دنبال آن یک ابرخودروی سطح بالا به نام Valkyrie است و پس از آن، شاهد Vanquish جدید خواهیم بود. اگرچه نام قدیمی را به خود می‌گیرد، اما ونکوئیش ۲۰۲۲ کاملاً جدید، موتور میانی و با گیربکس دستی عرضه می‌شود. استون مارتین جزئیات رسمی قیمت گذاری را ارائه نکرده است، اما انتظار می‌رود که جدیدترین مدل Vanquish حدود ۴۵۰ هزار دلار قیمت داشته باشد.

کانسپت کادیلاک اسکالا ۲۰۲۲

 

کادیلاک قصد دارد با معرفی سدان اسکالا، که باید اواخر سال ۲۰۲ به تولید برسد، ترکیب خود را کمی لوکس‌تر کند. بر اساس مفهومی که در سال ۲۰۱۶ مشاهده کردیم، گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که اسکالا از پلت فرم فعلی CT۶ استفاده می‌کند، اما درعوض، می‌دانیم که این سدان کاملاً برقی خواهد بود. با استفاده از همان سیستم عامل الکتریکی در Lyriq، EV بالارده با اتمام می‌تواند بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد.

۲۰۲۲ شورولت کوروت Z۰۶

 

فقط چند وقت است که شورولت Corvette Z۰۶ جدید را معرفی کرده است. امید ما (بر اساس گزارش‌های قبلی) این است که Z۰۶ جدید زمانی در اواسط سال ۲۰۲۱ نمایش داده شود. هر زمان که این نسخه برای اولین بار رونمایی شود، نسخه جدید Vette می‌تواند دارای یک صفحه میل لنگ DOHC V۸ باشد که تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه دور می‌زند و ۶۲۵ اسب بخار نیرو بگیرید. ZR۱ قدرتمندتر و حتی یک Corvette الکتریکی نیز در خط پایین امکان پذیر است.

۲۰۲۲ هوندا سیویک / نوع R

به تازگی عکس‌هایی از ظاهراً جدید هوندا سیویک ۲۰۲۲ به بیرون درز کرده است. این عکس‌ها چهره تازه این سدان جمع و جور و برخی جزئیات اضافی را نشان می‌دهد، بسیاری از عناصر یک ظاهر طراحی شده جدید از نمونه نارنجی چشم نوازی است که در ماه نوامبر مشاهده کردیم و اکنون، بر اساس اطلاعات منتشر شده از انتشار کربن، ما می‌دانیم که هر دو موتور ۱.۵ و ۲.۰ لیتری انتقال قدرت می‌دهند. تولید رسمی Civic باید حدوداً در چند ماه آینده آغاز شود، مدل‌های Si و Type R در اواخر امسال عرضه می‌شوند.

۲۰۲۲ هیوندای ایونیک ۵

هیوندای همین چند هفته پیش برای اولین بار در مدل Ioniq ۵ EV خوش تیپ ظاهر شد. Ioniq ۵ که با یک ظاهر طراحی شده و یک کابین جادار و چشمگیر ساخته شده است، اولین بار در این برند است که می‌گوید یک مجموعه کامل از EV‌های با نام است. Ioniq ۵ در فرم پایه با قدرت ۱۶۸ اسب بخار عرضه می‌شود، اما در مشخصات محدوده تا ۲۳۲ اسب بخار قدرت دارد. دامنه تخمین زده شده هیوندای در هر بار شارژ حدود ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

۲۰۲۲ Infiniti Flagship EV

اواخر سال گذشته، اینفینیتی نگاه اجمالی به خودرو آینده برق دار خود، که شامل یک SUV برقی لوکس و به طور بالقوه دو پرچمدار سطح بالا است، ارائه داد. بر اساس کانسپت Q Inspiration که در اینجا به تصویر کشیده شده است، احتمالاً سدان های اینفینیتی کاملاً برقی نخواهند شد، اما در عوض، از نسخه ۲.۰ لیتری VC-Turbo فعلی این برند با فناوری هیبریدی استفاده می کند. ما انتظار داریم که سدان پرچمدار در اوایل سال آینده میلادی نمایش داده شود، اما فقط می‌توانیم قیمت را تخمین بزنیم. ۷۵۰۰۰ دلار احتمالاً نقطه شروع خوبی خواهد بود.

۲۰۲۲ کیا EV۶

کیا ۲۰۲۲ EV۶ یک هاچ بک جدید مجهز به باتری است که پایه‌های آن را با هیوندای Ioniq ۵ مشترک می‌داند. به عنوان اولین وسیله نقلیه الکتریکی باتری اختصاص داده شده با نام تجاری، EV۶ دارای یک ظاهر بیرونی زیبا و یک کابین مدرن است. جزئیاتی مانند عملکرد، دامنه و قیمت هنوز ناشناخته است. فقط باید چند ماه دیگر همه چیز را در مورد EV۶ آینده بدانیم.

۲۰۲۲ مرسدس بنز SL کلاس

در اوایل سال آینده می‌توانیم شاهد یک مرسدس بنز SL کاملاً جدید باشیم. قیمت مدل فعلی ۹۱۰۰۰ دلار است، اما انتظار داریم نسخه جدید آن تقریبا با همان قیمت عرضه شود.

۲۰۲۲ مازراتی MC۲۰

 

مازراتی اوایل سال میلادی جدید، تولید اولین اتومبیل اسپرت جدید خود، MC۲۰ را آغاز کرد. این خودرو دو درب یک پیشرانه ۳.۰ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو و دوگانه سوز را با قدرت ۶۲۱ اسب بخار و ۵۳۸ پوند فوت، از طریق جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه هدایت می‌کند. گفته می‌شود MC۲۰ می‌تواند در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و با فروش ۲۱۰ هزار دلار در ایالات متحده در اوایل سال آینده هزینه خواهد داشت.

۲۰۲۲ مرسدس بنز EQE

ما می‌دانیم که EQS اولین سدان الکتریکی مرسدس بنز خواهد بود که قرار است سال آینده برای اولین بار عرضه و به فروش برسد. اما یک سدان EQE کوچکتر از EQS پیروی می‌کند و باید الکتریکی اسپرت تری از کلاس E سنتی باشد. با درایو چهار چرخ استاندارد، از طریق یک موتور الکتریکی برای هر محور، EQE خروجی ترکیبی بیش از ۴۰۲ اسب بخار و ۵۶۴ پوند فوت، خواهد داشت. انتظار داشتن برچسب قیمتی در حدود ۶۵۰۰۰ دلار است.

چه مدلهای جدیدی از خودرو در سال 2021 عرضه می شوند؟

امسال باید برای تعدادی از تولیدکنندگان سال بزرگی باشد. ما شاهد تولبد خودروهاب جدید شرکت های آمریکایی مانند فورد با Mach-E و Bronco و همچنین Rivian برای پیکاپ الکتریکی R1T خود به علاوه سایر وسایل نقلیه تازه مانند Polestar 2 ، Infiniti QS Inspiration و BMW M3 و M4 خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید