۱۰۲۵ زائر بار اولی به مشهد اعزام شدند

    کد خبر :65788

مدیر مؤسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف گفت: در سال گذشته با بهره‌گیری از عواید ۱۱۳ موقوفه دارای درآمد مرتبط با طرح «زائران حرم رضوی»، یک هزار و ۲۵ نفر زائر بار اولی از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ حمید عسگری سوادجانی درباره طرح «زائران حرم رضوی» اظهار کرد: در سال گذشته با بهره‌گیری از عواید 113 موقوفه دارای درآمد مرتبط با این طرح، یک هزار و 25 نفر زائر بار اولی از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله افرادی را که به لحاظ مالی توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند و تاکنون نیز به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند از محل عواید موقوفات منطبق با نیت کمک به زوار امام رضا (ع) در قالب طرح «زائران حرم رضوی» به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

مدیر مؤسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف تاکید کرد: امسال سازمان اوقاف در نظر دارد با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا، اقدام به معرفی و گسترش دایره طرح «زائران حرم رضوی» کند تا خیرانی هم که قصد مشارکت در این حرکت معنوی را دارند در این عمل خداپسندانه سهیم شوند.

عسگری ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح «زائران حرم رضوی» گفت: مردم ولایتمدار می‌توانند با پرداخت 200 هزار تومان یا مبلغی کمتر و بیشتر (البته مبلغ مورد نظر را با اعداد انگلیسی وارد کنند) و با شماره‌گیری کد #25*733* در تلفن همراه خود در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید