یوسف وکیا: بازیکنان ما در آستانه عید مشکلات فراوانی دارند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷
    کد خبر :499553

یوسف وکیا، مدافع – هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما در آستانه عید مشکلات فراوانی دارند و فقط می‌خواهند حق و حقوق‌شان پرداخت شود.

یوسف وکیا با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر نساجی مازندران گفت: در این مسابقه خیلی خوب بازی نکردیم. با توجه به بازی سنگینی که برابر پرسپولیس پشت سر گذاشتیم، بدن بچه‌ها خسته بود. متأسفانه به سه امتیاز نرسیدیم، ولی باز هم خدا را شکر که بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم تا حداقل یک امتیاز بگیریم.

وی در واکنش به اعتراض بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه نساجی به داوری این بازی اظهار داشت: اگر آنها اعتراض کرده‌اند پس ما چه باید بگوییم؟! در سه هفته گذشته بابت داوری ضرر کرده‌ایم. در این بازی پنالتی مسلم روی شریفات یا شادکام گرفته نشد، در بازی با پرسپولیس پنالتی ما گرفته نشد و در بازی با فولاد هم یک پنالتی علیه ما گرفتند. ما از داوری ضربه خورده‌ایم و نمی‌دانم چرا تیم نساجی معترض است.

وکیا درباره مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و اینکه بازیکنان این تیم حق و حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: اگر اشتباه نکنم حدود سه ماه است که دریافتی نداشته‌ایم و فقط به خاطر آبروی خودمان و خوشحال کردن هواداران تمرین و بازی می‌کنیم. ما چیزی بیشتر از حق‌مان نمی‌خواهیم. الان نزدیک عید است و بازیکنان ما مشکلات فراوانی دارند. انتظار ما از مسئولان این است که تیم را حمایت کرده و مشکلات‌مان را برطرف کنند.

مدافع – هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و شک نکنید در لیگ برتر می‌مانیم، ولی انتظارمان این است که باشگاه مشکلات را حل کند تا انگیزه بازیکنان هم بیشتر شود. خوشبختانه هواداران حامی تیم هستند و تمام هدف ما این است که آنها را خوشحال کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید