یادداشت خودکشی «مک آفی» پیدا شد

    کد خبر :822768
یادداشت خودکشی «مک آفی» پیدا شد

دیلی میل در گزارشی می‎گوید که یک یادداشت خودکشی در جیب جان مک آفی، موسس نخستین شرکت آنتی ویروس تجاری جهان، پیدا شده است.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، یک یادداشت خودکشی در جیب جان مک آفی، موسس نخستین شرکت آنتی ویروس تجاری جهان، پیدا شده است.

جسد «مک آفی»، هفته گذشته در سلول زندانی در اسپانیا پیدا شد.

به گزارش «دیلی میل»، این افشاگری توسط یک منبع رسمی آشنا به تحقیقات انجام شد که گفته است «یادداشت در هنگام مرگ مک آفی پیدا شده است.»ست

این منبع از اظهار نظر در مورد محتوای یادداشت خودداری کرد.

به گزارش میزان، مقام‎های اسپانیا در حال انجام کالبدشکافی بر روی جسد «مک آفی» هند، اما می‎گویند «همه شواهد موجود در صحنه نشان می‌دهد که این مرد ۷۵ ساله خودکشی کرده است.»

در همین حال، «جانیس مک آفی»، همسر «جان مک آفی»، خواستار انجام تحقیقی دقیق در مورد این موضوع شده و عنوان کرده که همسرش هنگامی که آخرین بار با او صحبت کرد هیچ نشانه‌ای از فردی که قصد خودکشی دارد، نداشته است.

به گفته «جانیس»، وی چند ساعت قبل از انتشار خبر مرگ مک آفی، با او صحبت کرده بود و هیچ نشانه‌ای از فردی که قصد خودکشی دارد را در او احساس نکرده بود.

«جان مک آفی» در اکتبر گذشته در فرودگاه بارسلونا با حکمی از سوی دادستان‌های ایالت تنسی که به جرم فرار از پرداخت مالیات بیش از ۴ میلیون دلار، به دنبال حبس ۳ دهه‌ای او بودند، دستگیر شد.

پیشتر دادگاه ملی اسپانیا اعلام کرده بود که با استرداد «مک آفی» به آمریکا موافقت می‌کند، اما گفته بود که این تصمیم نهایی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید