گوگل، حساب رایانامه‌ای و کانال یوتیوب دفتر صداوسیما در لندن را مسدود کرد

    کد خبر :686243

دو ماه پس از مسدود شدن کانال یوتیوب شبکه پرس تی‌وی، دفتر صدا و سیما در لندن هم از بسته شدن حساب رایانامه‌ای و کانال یوتیوب این دفتر توسط شرکت گوگل خبر داد.

بر اساس اعلام روز پنجشنبه این خبرگزاری، شرکت گوگل، حساب رایانامه‌ای و کانال یوتیوب خبر دفتر صداوسیما در لندن را به علت آنچه “نقض مقررات گوگل” نامید، مسدود کرد.

شرکت گوگل در پاسخ به اعتراض این دفتر در یک ایمیل کلی و بدون توضیح بیشتر اعلام کرد: این حساب به علت نقض مقررات گوگل، بسته شده است.

این شرکت، کانال یوتیوب خبر دفتر لندن را که با موافقت سازمان به منظور انتشار گزارش‌های دفتر صدا و سیما در لندن راه اندازی شده بود، نیز بست.

گوگل آذر ماه گذشته هم دسترسی به حساب‌های کاربری رسمی شبکه انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی و اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد.

مدیر وب‌سایت پرس تی‌وی درباره بسته شدن حساب کاربری پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی در یوتیوب، گفت: گوگل بدون هیچگونه اطلاع قبلی، اکانت شبکه پرس تی‌وی را بست. این در حالی است که ما هرگز قانون و قاعده‌ای را در این پلتفرم، زیر پا نگذاشتیم و همیشه قوانین آن ها را رعایت کردیم.

به گزارش ایرنا،حبیب عبدالحسین، ادامه داد: معمولا قبل از آنکه کانالی را در یوتیوب مسدود کنند، پیام هشداری را ارسال می کنند اما در مورد پرس تی‌وی، هیچ پیامی دریافت نشد و همزمانی آن با بسته شدن کانال یوتیوب هیسپان تی‌وی، نشان می دهد که بحث محتوا نبوده و اشکالی که گرفته شد این بود که این دو کانال، متعلق به ایران هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید