گوشی گلکسی A53 سامسونگ یک میان رده با دوربین حرفه ای است

    کد خبر :881355

چندی پیش اطلاعات تازه‌ای از گوشی میان رده گلکسی A53 5G سامسونگ منتشر شده بود و حال با مشاهده این گوشی در پلتفرم TENAA، همه مشخصات کلیدی آن افشا شده است. گوشی A53 قرار است به عنوان جایگزینی برای گلکسی A52 به میدان بیاید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_سامسونگ تا دو هفته دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار سری Galaxy S22 رونمایی خواهد کرد، اما بازار میان رده را فراموش نکرده و Galaxy A53 5G احتمالاً اولین میان رده سامسونگ در سال جدید خواهد بود. این گوشی که با شماره مدل SM-A5360 مشاهده شده، به یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز مجهز شده است.

این پردازنده احتمالاً همان اگزینوس 1200 خواهد بود که در بخش پردازشی خود از دو هسته کلاک شده در 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز تشکیل شده است. در کنار این تراشه، گوشی گلکسی A53 یک رم 8 گیگابایتی دارد و البته در یک نسخه با رم 6 نیز عرضه خواهد شد. البته چندی پیش احتمال عرضه این گوشی با دو تراشه مختلف بسته به منطقه فروش نیز مطرح شد.

نمایشگر 6.46 اینچی این دستگاه با فناوری AMOLED ساخته شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن تا +FullHD برای کاربران به نمایش بگذارد. در زیر این نمایشگر نیز یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

بر اساس گزارش TENAA، گوشی Galaxy A53 5G از 5 دوربین تشکیل شده که دو تا از آن‌ها با رزولوشن 12 و 5 مگاپیکسل برای گرفتن تصاویر سلفی در نظر گرفته شده‌اند. دوربین‌های عقب نیز به ترتیب 64، 32 و 5 مگاپیکسل وضوح خواهند داشت. البته در تصاویر افشا شده می‌توانیم وجود یک دوربین چهارم در ماژول دوربین این گوشی را مشاهده نماییم. همین طور مشخص است که در جلوی دستگاه تنها یک دوربین سلفی وجود دارد.

از این رو حدس می‌زنیم که از یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده شده باشد و در پشت گوشی نیز علاوه بر حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی و حسگر عمق 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده باشد.

برای تامین انرژی این گوشی نیز از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. گلکسی A53 از ضخامت 8.1 میلی‌متر و وزنی معادل 190 گرم برخوردار بوده و در نسخه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. حافظه این گوشی به کمک یک کارت میکرو SD تا 1 ترابایت قابل افزایش است.

گوشی گلکسی A53 در 4 رنگ سفید، آبی، نارنجی و مشکی تا انتهای فصل اول 2022 برای خریداران در دسترس خواهد بود. البته سامسونگ هنوز اطلاعاتی رسمی از این گوشی منتشر نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید