گوشی های اقتصادی نوکیا در چهار مدل معرفی شدند

    کد خبر :876658
گوشی های اقتصادی نوکیا در چهار مدل معرفی شدند

ظاهراً نوکیا هم با دست پر به نمایشگاه CES 2022 آمده و محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های هوشمند G100 ،C200 C100 و G400 را معرفی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_  شرکت HMD Global از چهار گوشی هوشمند ارزان قیمت در نمایشگاه CES 2022 تحت سری C و G رونمایی کرده که قرار است به زودی راهی بازار شوند و همگی زیر ۲۵۰ دلار قیمت دارند. این شرکت یک گوشی تاشو کلاسیک را هم معرفی کرده است.

گوشی‌های هوشمند نوکیا C100 و C200 دارای مشخصات مشابهی مانند تراشه مدیاتک هلیو A22، سه گیگابایت حافظه‌ رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، سیستم عامل اندروید ۱۲، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک سنسور دوربین بر روی قاب پشتی است.

گوشی های اقتصادی نوکیا در چهار مدل معرفی شدند

البته گوشی هوشمند C200 از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد که کمی از گوشی C100 بزرگ‌تر است. قیمت گوشی‌های هوشمند نوکیا C100 و C200 به ترتیب ۹۹ و ۱۱۹ دلار است. گوشی هوشمند نوکیا G100 به نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ مجهز شده و  قلب تپنده‌ آن را هم پردازنده‌ اسنپدراگون ۶۱۵ تشکیل می‌دهد. اسنپدراگون ۶۱۵ از محصولات میان‌رده‌ شرکت کوالکام به حساب می‌آید که از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد.

نوکیا G100 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراهی می‌کند. بر روی قاب پشتی این گوشی مجنوعه دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد و حسگر اثر انگشت با دکمه‌ پاور موجود در لبه سمت راست نوکیا G100 یکپارچه شده است.

نوکیا G400 یک گوشی 5G بوده و به یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که ناچ حفره‌ای تعبیه شده بر روی آن میزبان یک دوربین سلفی است. این گوشی به تراشه‌ اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G مجهز شده تا امور پردازشی خود را به آن بسپارد.

گوشی های اقتصادی نوکیا در چهار مدل معرفی شدند

این دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد و سیستم دوربین سه‌گانه‌ آن مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار یک لنز فوق عریض و یک دوربین ماکرو است. قرار است نوکیا G100 با قیمت ۱۴۹ دلار و G400 با قیمت ۲۳۹ دلار روانه بازار شوند.

علاوه بر این HMD Global یک گوشی کلاسیک با طراحی تاشو به نام نوکیا 2760 فلیپ را هم معرفی کرده که از مشخصات آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید