گوشی نوکیا G21 با قیمتی ارزنده معرفی شد

    کد خبر :888112

نوکیا از گوشی جدید Nokia G21 رونمایی کرد که تا سه روز می‌توانید روی دوام باتری آن حساب باز کنید. در ادامه با گوشی جدید G21 نوکیا و تغییرات آن نسبت به G20 آشنا شوید. در گوشی G21 نوکیا HMD دست به تغییراتی زده که دوام باتری را به 3روز افزایش داده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_یکی از این تغییرات فعال شدن حال کاهش مصرف انرژی با رسیدن شارژ به 20 درصد است. در صورتی که شارژ باتری به 10 درصد برسد محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود تا بیشتر دوام بیاورد.

همچنین گوشی نوکیا G21 از شارژ 18 واتی PD 3.0 پشتیبانی می‌کند، این حال شارژر موجود در جعبه 10 واتی است و برای دست یابی به سرعت شارژ بالاتر باید خودتان آن را تهیه کنید. ضخامت این گوشی در مقایسه با مدل پیشین 5 درصد کاهش یافته و از 9.2 به 8.5 میلی متر رسیده است.

تغییر بزرگ دیگر به نرخ نوسازی تصویر مربوط می‌شود. صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD این گوشی از نرخ نوسازی تا 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی قادر به استریم محتواهای Netflix با وضوح HD است. در صورتی که کاربر خواهان دوام سه روزه باتری باشد، باید نرخ نوسازی تصویر را به 60 هرتز محدود کند.

دوربین پشتی اصلی هم از 48 به 50 مگاپیکسلی افزایش یافته است. این دوربین از حالت عکاسی در شب و Super Resolution برای افزایش جزئیات تصاویر بهره می‌برد. دوربین التراواید 5 مگاپیکسلی موجود در G20 حذف شده و تنها دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق یافت می‌شود.

در گوشی جدید Nokia G21 از چیپست نسبتاً پرقدرت‌تر Unisoc T606 با فناوری ساخت 12 نانومتری استفاده است و خبری از Helio G35 نسل قبل نیست. بزرگ‌ترین تفاوت این چیپست ها استفاده از هسته‌های قوی‌تر Cortex-A75 و A55 به جای A53 است. این گوشی در دو ظرفیت 128 و 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود.

نوکیا G21 از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند و سرعت اینترنت آن به Cat. 4 LTE محدود می‌شود. این گوشی از دو سیم کارت هم زمان و کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. گوشی G21 نوکیا با اندروید 11 عرضه می‌شود اما آپدیت اندروید 12 را هم دریافت خواهد کرد. HMD وعده دریافت دو نسخه جدید اندروید و سه سال وصله امنیتی را داده است که به معنای دریافت اندروید 12 و 13 است.

گوشی جدید نوکیا دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی لبه کناری دستگاه است. همچنین قابلیت تشخیص چهره آن بهبود یافته و حالا قادر به تشخیص چهره با و بدون ماسک است. این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری هم دارد.

گوشی Nokia G21 به زودی با قیمت پایه 170 یورو در دو رنگ Nordic Blue and Dusk روانه بازار خواهد شد. داخل جعبه شارژر 10 واتی قرار خواهد داشت اما در برخی مناطق حاوی هدست، محافظ صفحه و یک قاب ژله‌ای نیز خواهد بود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. اصغر گفت:
    مخالفم ۱

    سلام خدمت شما
    من حدود یک ماه گوشی نوکیا G21 رو خریدم .میخوام تجربه خودم رو بگم
    باید عرض کنم آنتن دهی عالی,سرعت دانلود فوق العاده.حس گر اثر انگشت فوق‌العاده.باتری خیلی عالی.صفحه نمایش یک ضره ضعیف.سخت افزار فوق‌العاده فوق‌العاده عالی.خیلی ها گفتن یونیساک هم شد پردازنده .منم رفتم بیشتر بازی های سنگین رو نصب کردم بدون لگ باگ هنگ اجرا کرد
    کالاف .پابجی.فورتنایت.آسفالت ۸.۹.ندفوراسپید.
    خلاصه هرچی بازی سنگین رو عالی باز کرد

    واقعا راضی هستم.توصیه به باقیه عزیزان میکنم

    تازه من رم۶ با حافظه ۱۲۸ گرفتم
    که شما با این مشخصات نمیتونین به این قیمت همچین گوشی بخرید

دیدگاهتان را بنویسید