گوشی محبوب پوکو M6 Pro شیائومی از راه رسید

    کد خبر :1013349
پوکو M6 Pro

شیائومی از برندهای موفقی بوده که در سال‌های گذشته با معرفی محصولاتی جذاب توانسته موردتوجه علاقمندان قرار گیرد. یکی از گوشی‌های جدید و خوش قیمت آن پوکو M6 Pro نام دارد که به تازگی از راه رسید.

بازتاب-شیائومی با معرفی گوشی پوکو M6 Pro، یک تلفن هوشمند جذاب را معرفی کرده که می‌تواند برای علاقمندان به مدل‌های خوش قیمت جذاب باشد. این تلفن هوشمند در واقع همان ردمی 12 بازار چین است که به بازار جهانی می‌رسد.

در ادامه قصد داریم بیشتر با پوکو M6 Pro آشنا شویم.

 

طراحی و متریال

پوکو M6 Pro دارای ابعاد 168 در 76 در 8.2 میلیمتر است و وزن آن هم به 199 گرم می‌رسد. این دستگاه در عقب شیشه‌ای بوده و فریم پلاستیکی دارد. نمایشگر کم حاشیه با حفره دوربین در وسط شامل آن شده و عقب آن یک جزیره بزرگ مربعی با دو حفره دوربین و یک فلاش LED دارد.

این تلفن هوشمند از جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C و حسگر اثرانگشت جانبی بهره می‌برد. بنابراین با طراحی شبیه آیفون و استایل جذاب خود می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. شیائومی برای این مدل از استاندارد IP53 بهره گرفته تا در برابر پاشش آب مقاومت نشان دهد.

 

پوکو M6 Pro

 

نمایشگر و باتری

محصول پوکو از صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و شدت روشنایی 550 نیت برخوردار است. نمایشگر با پوشش شیشه گوریلاگلس دوام بالایی دارد. با طراحی حفره‌دار در وسط و حاشیه کم، تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند.

در قسمت باتری پک 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 18 واتی تعبیه شده تا تجربه کاربری پایداری ارائه دهد.

 

سخت افزار و دوربین

دیگر بخش مهم هر گوشی سخت افزار آن است. این محصول شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 قدرتمند مجهز شده که با 4 تا 6 گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا، تجربه خوبی رقم زده و گیمینگ مطلوبی رقم می‌زند.

در بخش دوربین دو حسگر 50 مگاپیکسل واید و 2 مگاپیکسل عمق دارد. دوربین سلفی نیز حسگری 8 مگاپیکسل به حساب آمده که می‌تواند همچون دوربین عقب و اصلی فیلمبرداری 1080 پیکسل داشته باشد.

 

نتیجه گیری

گوشی پوکو یک تازه نفس میان رده بوده که با قیمتی مناسب می‌توان آن را تهیه کرد. محصولی که می‌توان انتظار بسیاری داشت تا عملکردی خوب از خود نشان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید