گوشی تاشو W22 5G سامسونگ ۲۱ مهر در چین معرفی خواهد شد

    کد خبر :851911

سامسونگ رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند تاشو W22 5G رسما در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۰) در چین معرفی خواهد شد.

سامسونگ سال گذشته W21 5G را عرضه کرد و به‌ نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نسل جدید این محصول را هم معرفی کند. غول فناوری کره‌ای امروز تاریخ رونمایی از گوشی تاشو W22 5G را رسما اعلام کرد.

به گزارش زومیت، این گوشی در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۰) در چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود فروش این دستگاه مدت کوتاهی پس از معرفی آن آغاز شود.

همان‌طور که در شایعات قبلی گفته شده بود، W22 5G از سبک طراحی شبیه گلکسی زد فولد ۳ بهره خواهد برد. البته شباهت این دو محصول فقط به بخش ظاهری ختم نمی‌شود، بلکه قطعات داخلی این گوشی جدید نیز با زد فولد ۳ یکسان است. W22 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد. رم این دستگاه ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

نمایشگر تاشوی داخلی این محصول ۷٫۶ اینچ و نمایشگر بیرونی آن ۶٫۲ اینچ است. انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش‌ها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند. همچنین لایه‌ای از جنس گوریلا گلس روی نمایشگرهای این گوشی قرار داده شده است. از دیگر مشخصات W22 5G که در شایعات به آن اشاره شده است می‌توان به دوربین زیر نمایشگر اشاره کرد. سیستم دوربین اصلی این دستگاه از سه لنز بهره می‌برد.

W22 5G احتمالا از یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. در مورد سرعت شارژ این دستگاه چند خبر و شایعه مختلف منتشر شده است که در برخی از آن‌ها گفته شده W22 5G درست مثل گلکسی زد فولد ۳، از شارژ ۲۵ وات سیمی و شارژ ۱۱ وات بی‌سیم بهره خواهد برد.

در برخی شایعات قیمت این گوشی هوشمند حدود ۲۹۴۹ دلار اعلام شده است. اگر این قیمت واقعیت داشته باشد، مشتریان چینی برای خرید W22 5G باید مبلغ بیشتری نسبت به قیمت ۲۳۲۸ دلاری گلکسی زد فولد ۳ پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید