«گل به خودی» ۲ ماه دیگر کلید می‌خورد

    کد خبر :624319

کارگردان فیلم سینمایی «گل به خودی» بیان کرد این فیلم قرار است تا ۲ ماه دیگر و با موضع کودک و نوجوان جلوی دوربین برود.

 

احمد تجری کارگردان جوان که به تازگی پروانه ساخت اولین اثر سینمایی خود با نام «گل به خودی» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی را دریافت کرده است، این فیلم یک پروژه با موضوع کودک و نوجوان است که می‌توان آن را یک اثر رئال-عروسکی-موزیکال- فانتزی دانست.

 

وی بیان کرد: کیومرث پوراحمد به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه من را همراهی می‌کند و بی شک تجربه وی در حوزه سینمای کودک و نوجوان می‌تواند راهنمای خوبی برای من باشد. همچنین نویسندگی این پروژه توسط خودم و لاله قهرمانی صورت گرفته است.

 

این کارگردان جوان ادامه داد: با تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم «گل به خودی» را تا ۲ ماه دیگر جلوی دوربین ببریم.

 

وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستند تا این فیلم را نوروز ۹۹ روی پرده سینما ببرند، توضیح داد: در این فیلم ۲ شخصیت عروسکی نیز وجود دارد که ساخت آن توسط گروهی از دانشجویان عروسک‌سازی انجام می‌شود. شخصیت‌های عروسکی این فیلم از یک دنیای دیگری آمده‌اند و طراحی این عروسک‌ها براساس همین امر صورت گرفته است.

 

کارگردان فیلم «آرینا» بیان کرد: با توجه به اینکه «گل به خودی» یک اثر موزیکال است، با یکی از خوانندگان مطرح کشور برای خواندن ترانه‌های این فیلم صحبت کرده‌ایم که به زودی نام وی اعلام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این فیلم قرار است در تهران فیلمبرداری شود، توضیح داد: داستان فیلم درباره ۲ کودک است که برای رسیدن به آرزوهایشان با کمک ۲ عروسک وارد یک سری ماجراها می‌شوند.

 

تجری در پایان گفت: پیش از «گل به خودی» ۲ فیلم در «هنر و تجربه» اکران کردم که توانست موفقیت‌های بین المللی کسب کند که از آن جمله می‌توان به «آرینا» به تهیه کنندگی بهنوش بختیاری اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید