گلکسی A32 5G اندروید 12 را دریافت کرد

    کد خبر :902696

شرکت سامسونگ اخیرا سرگرم انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود بوده است. غول کره‌ای اخیرا به‌روزرسانی One UI 4.1 را برای اسمارت‌فون گلکسی M62 را منتشر کرد و اکنون آپدیت اندروید 12 در دسترس کاربران گلکسی A32 5G قرار گرفته است.

بازتاب –بر اساس گزارش وبسایت SamMobile، کمپانی کره‌ای انتشار به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای گلکسی A32 5G را آغاز کرده است. اما در حال حاضر این آپدیت صرفا برای کاربران مقیم تایلند قابل دسترس است. کاربران مقیم سایر مناطق جهان نیز احتمالا طی روزهای آینده از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد. با این‌حال در رابطه با زمان انتشار اندروید 12 برای ورژن 4G گلکسی A32 هیچ توضیحی ارائه نشده است.

آپدیت جدید برای گلکسی A32 5G (با شماره مدل SM-A326B) در کشور تایلند دارای فیرم‌ور ورژن A326BXXU4BVC8 و پچ امنیتی ماه مارس اندروید است. این پچ امنیتی بیش از 50 حفره آسیب‌پذیری کشف شده در نرم‌افزارهای سامسونگ و گوگل را برطرف می‌کند. همچنین به‌روزرسانی جدید ضمن رفع برخی باگ‌ها به بهبود عملکرد و پایداری سامسونگ گلکسی A32 5G کمک خواهد کرد.

One UI 4.1 با وجود مشخصه پالت رنگی از قالب طراحی بازبینی شده و چشم‌انداز عمومی ارتقایافته برخوردار است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید صرفنظر از تغییرات ظاهری و بصری دارای مشخصه RAM Plus است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا ظرفیت حافظه رم مجازی هندست خود را ارتقاء دهند. کاربران گلکسی A32 5G در کشور تایلند هم‌اکنون می‌توانند منتظر مشاهده اعلان آپدیت OTA روی هندست خود باشند. این به‌روزرسانی مطابق روال گذشته به‌صورت مرحله به مرحله منتشر می‌شود. با این‌حال کاربران در صورت تمایل می‌توانند به منوی Settings » Software Update مراجعه نموده و انتشار آپدیت برای هندست خود را به‌صورت دستی بررسی نمایند. همچنین کاربران می‌توانند فایل فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید