گلکسی A22 سامسونگ احتمالا شبیه گلکسی F22 خواهد بود

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰
    کد خبر :807419
گلکسی A22 سامسونگ

سامسونگ قصد دارد به‌زودی از جدیدترین محصولات سری F و سری A با نام گلکسی اف ۲۲ و گلکسی ای ۲۲ رونمایی کند که احتمالا مشخصات شبیه به هم خواهند داشت.

سامسونگ مشغول کار روی گوشی هوشمندی با نام گلکسی F22‌ است و احتمالا این گوشی بر اساس گلکسی A22 ساخته خواهد شد. در چند هفته‌ی اخیر شایعات مختلفی از نسخه‌ی 5G گلکسی A22 فاش شده است. با توجه به این شایعات، تصویر منتشرشده از گلکسی A22‌ رسمی نیست؛ زیرا هنوز هیچ‌کدام از مدل‌های 4G و 5G معرفی نشده‌اند.

گوشی‌های سری F سامسونگ شباهت بسیار زیادی به سری A دارند و تفاوت‌های این دو سری جزئی است؛ بنابراین هر انتظاری که از گلکسی F22 دارید، احتمالا در گلکسی A22 خواهید یافت؛ یعنی این دو گوشی احتمالا شبیه به هم خواهند بود. تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم نسخه‌ی 4G و 5G چه تفاوتی با هم دارند. احتمال دارد نسخه‌ی 5G از تراشه‌ی دایمنسیتی 700 مدیاتک با ۶ گیگابایت رم بهره ببرد.

انتظار می‌رود گلکسی A22‌ و گلکسی F22 در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر ۲ مگاپیکسلی مجهز شوند. در پنل جلو دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌صورت شکاف قطره‌ای قرار خواهد داشت.

به گزارش زومیت، قرار است گلکسی ای ۲۲ ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۰) به‌طور رسمی معرفی شود و هم‌زمان، گلکسی اف ۲۲ در هند رونمایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید