گلکسی رینگ سامسونگ بالاخره آفتابی شد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸
    کد خبر :1054489
گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود، برای اولین بار حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ را به‌نمایش گذاشت.

سامسونگ ماه گذشته‌ی میلادی در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ تیزر حلقه‌ی هوشمند هیجان‌انگیزی را منتشر کرد که گلکسی رینگ نام دارد و جدیدترین جاه‌طلبی سامسونگ در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود.

غول کره‌ای لحظاتی پیش در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) جزئیات جدیدی درباره‌ی گلکسی رینگ منتشر کرد و رندرهای رسمی محصول را به‌نمایش گذاشت. سامسونگ تأیید کرده است که گلکسی رینگ پیش از پایان سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار می‌شود.

گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ به رسانه‌هایی که در MWC 2024 حاضر هستند، اجازه داده است با گلکسی رینگ کار کنند. خبرنگار سایت ورج می‌گوید نمونه‌ی فعلی گلکسی رینگ بسیار سبک است و در سه رنگ روانه‌ی بازار می‌شود. البته سامسونگ تأکید کرده است که احتمال اعمال تغییراتی در نمونه‌ی نهایی وجود دارد.

سامسونگ، گلکسی رینگ را صرفا یک محصول پوشیدنی نمی‌داند. این شرکت کره‌ای به Galaxy Ring به‌عنوان بخشی از پروژه‌اش برای توسعه‌ی سیستم درک محیطی نگاه می‌کند.

نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی رینگ در سه رنگ نقره‌ای پلاتینیومی، مشکی سرامیکی و طلایی در MWC 2024 به‌نمایش درآمده است.

سامسونگ به هیچ رسانه‌ای اجازه‌ی عکس‌برداری از محصول را نداده است، با این‌حال خبرنگار ورج می‌گوید مدل طلایی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بدنه‌ی گلکسی رینگ سامسونگ تا حدی مقعر است و هر رنگ محصول در ابعاد ۵ تا ۱۳ ارائه می‌شود که کمی گسترده‌تر از حلقه‌های معمولی است.

گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ فعلا نگفته است که گلکسی رینگ چه حسگرهایی دارد، با این‌حال گفته که گجت پوشیدنی جدیدش بر اساس ضربان قلب، حرکات و نشانگرهای تنفسی می‌تواند داده‌های زیادی درباره‌ی خواب شما ارائه دهد.

همکاری تجاری سامسونگ و شرکت Natural Cycles (که قابلیت پایش چرخه‌ی قاعدگی را به ساعت هوشمند سامسونگ آورده است) به گلکسی رینگ گسترش پیدا می‌کند تا این محصول پوشیدنی رقیب توانمندی برای حلقه‌ی Oura باشد.

سامسونگ در آینده‌ای نزدیک قابلیت جدیدی به نام My Vitality Score به سرویس Samsung Health اضافه می‌کند و گلکسی رینگ نقش قابل توجهی در تأمین داده‌های این معیار جدید خواهد داشت. قابلیت موردبحث بر پایه‌ی یک مدل از دانشگاه جورجیا طراحی شده که چهار عامل خواب، فعالیت، ضربان قلب در حالت استراحت و تغییرپذیری ضربان قلب را در نظر می‌گیرد.

قابلیت Vitality Score به ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ هم اضافه می‌شود و در ابتدا در دسترس کاربران گلکسی واچ ۶ قرار خواهد گرفت. البته به‌منظور بهره‌گیری از Vitality Score باید حتما گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 داشته باشید.

سامسونگ به‌طور مشخص گفته گلکسی رینگ قدمی در راستای تولید اکوسیستم درک محیطی است؛ این اکوسیستم به شما امکان خواهد داد که در خانه به‌طور منظم روی سلامت خود نظارت انجام دهید.

به‌جای اتکا بر دستگاهی پوشیدنی که باید به‌طور مداوم شارژش کنید، فلسفه‌ی پشت درک محیطی، جمع‌آوری داده از مکان‌های مختلف با دستگاه‌های مختلف مثل حلقه، ساعت و شاید حتی یخچال است. تمامی این دستگاه‌ها در همکاری با هم به ساخت اکوسیستمی منتهی می‌شوند که به شما یادآوری خواهد کرد چهار روز از آخرین باری که سبزیجات مصرف کرده‌اید زمان می‌گذرد.

زومیت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید