گلکسی اس 22 اولترا محبوب ترین گوشی سامسونگ/ موفقیت بزرگ در فروش

    کد خبر :919885
گلکسی اس 22 اولترا محبوب ترین گوشی سامسونگ

گلکسی اس 22 اولترا در ماه آوریل به محبوب ترین گوشی اندرویدی تبدیل شد. گلکسی A13 ارزان‌تر سامسونگ به دنبال این پرچمدار قرار گرفت و به طرز جالبی، هر دو دستگاه در مورد سهم بازار جهانی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

بازتاب-برای کسانی که نمی‌دانند، گلکسی اس 22 اولترا در ماه آوریل سهم بازار 1.5 درصدی داشت، در حالی که دومین گوشی محبوب سامسونگ، گلکسی A13 بود که 1.4 درصد از بازار را پوشش می‌داد. گلکسی A03 Core پایین رده نیز توانست 1.4 درصد از بازار را به خود اختصاص دهد.

چهارمین و آخرین گوشی سامسونگ در لیست ده برتر، گلکسی A53 5G بود که توانست سهم بازار جهانی 1.3 درصدی را به خود اختصاص دهد. پس از آن Redmi Note 11 LTE قرار گرفت که توانست اندازه مشابهی از سهم بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. علی‌رغم موفقیت ظاهری گلکسی اس 22 اولترا 5G، به جرات می توان گفت که این گوشی با محبوب ترین گوشی هوشمند موجود در بازار در حال حاضر فاصله زیادی دارد. چرا؟ خب، اپل این پرونده را رهبری می کند.

پرچمدار قلمی مطمئناً محبوب ترین تلفن هوشمند اندرویدی در ماه آوریل بود، اما وقتی به اکوسیستم های دیگر نگاه می کنید، اپل با چهار مدل آیفون پیشتاز شد. آیفون 13 با 5.5 درصد بیشترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داد، پس از آن آیفون 13 پرو مکس با 3.4 درصد سهم، سپس آیفون 13 پرو و ​​آیفون 12 به ترتیب 1.8 درصد و 1.6 درصد سهم داشتند.

می توانید به نمودار بالا نگاه کنید و ببینید که هیچ نسخه دیگری از گلکسی S22 در لیست قرار نگرفته است. به گفته تحلیلگران، گلکسی اس 22 اولترا عمدتاً به این دلیل است که این دستگاه انتخابی برای همه کاربران گلکسی نوت است، مجموعه ای که دیگر وجود ندارد و اس 22 اولترا برای تنها جانشین واقعی گلکسی اتفاق می افتد. سری Note با قلم S داخلی و همچنین نمایشگر Edge.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید