گروه موسیقی کلون «تو را نمی‌شناسمت» را اجرا می‌کند

اولین کنسرت گروه موسیقی «کلون» روز جمعه اول اردیبهشت ماه با اجرای برنامه «تو را نمی‌شناسمت» در عمارت «روبه‌رو» برگزار می‌شود.

اولین کنسرت گروه موسیقی «کلون» روز جمعه اول اردیبهشت ماه با اجرای برنامه «تو را نمی‌شناسمت» در عمارت «روبه‌رو» برگزار می شود. کلون موسیقی خود را ملهم از موسیقی ایرانی می‌داند که بر اساس فرم‌هایی موسیقی پراگرسیوراک آهنگسازی شده است و رگه‌هایی از موسیقی جَز و کلاسیک در آن وجود دارد.

گیتار گلاسیک و گیتار الکتریک (نوید زمردی) پیانو، آکاردئون و اورگان (فراز عقیلی) شاعر و خواننده  (شهاب شرفی) ، درامز ( بهتاش ابولقاسم) و علی شقاقی (گیتار بیس) . آهنگسازان قطعات گروه کلون نوید زمردی و شهاب شرفی هستند.

شهاب شرفی خواننده و شاعر با اشاره به اهمیت و جدیت اشعار برای این گروه، توضیح داد:«سبک شعرها سه خط مش را دنیال می‌کند. یکی برگرفته از موسیقی مردمی قدیم از دروان مشروطی تا حدود نیم قرن پیش است. خط مش دوم برگرفته از شعر نوست. شاید از نظر کارشناسان دقیقا در چارچوب این غالب شعری نباشد ولی یا آور فضاهای شعر نو است  و خط مش سوم شعرهایی است که بر اساس ملودی شکل گرفته و تداعی کنند و برسازنده تصاویری است که مقصود ملودی بوده است. به طور کلی ادبیات اشعار کوچه بازاری ، طنز و هجو در اشعار ما وجود ندارد.»

گروه کلون اولین اجرای رسمی خود را روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه  ما طی دو سانس در امارت « رو برو» برگزار می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید