گرفتاری امروز بشر محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی اعتقادی است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
    کد خبر :27357

فرمانده نیروی دریایی سپاه گرفتاری امروز بشر را محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی اعتقادی عنوان و تاکید کرد: امروز یکی از برترین مؤلفه‌های قدرت، نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی است.

به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان مرکز آموزش احمد بن موسی(ع) این نیرو در شیراز با اشاره به برکات بی‌نظیر ماه مبارک رمضان، بر اهمیت خودشناسی، خودسازی و جایگاه بندگی تأکید و گفت: هدف نهایی خلقت، دستیابی به کمال و عبودیت و بندگی خدا است.

او افزود: هر حرکتی بر این مبنا، تطبیق دادن رفتار با تعالیم و دستورات آسمانی و وحیانی است و حرکت برخلاف این مسیر، پیمودن مسیر انحراف و انحطاط خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گرفتاری امروز بشر محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی اعتقادی که اساس آن تعالیم آسمانی است؛ تعالیم وحیانی که انبیاء و اولیای الهی مروج و مبلغ آن بوده‌اند.

او افزود: بشر به هر میزان که سیره و رفتار خود را بر این مبنا انطباق دهد، از گرفتاری و مشکلاتش کاسته شده و هرچه از این اصول و مبانی فاصله بگیرد، به همان میزان بر گرفتاری و مشکلات او افزوده خواهد شد.

فدوی با اشاره به رسالتی که مرکز آموزش احمد بن موسی(ع) در موضوع تربیت برعهده دارد، اظهار داشت: یکی از برترین مؤلفه‌های قدرت، بهره‌مندی از نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی است.

او خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مؤمن، متعهد، دانشمند، پرتلاش و پرانگیزه بالاترین سرمایه و ثروت و یکی از مهم‌ترین معیارهای قدرتمندی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان این مراسم از پروژه‌های عمرانی و آموزشی در مرکز آموزش احمد بن موسی(ع) بازدید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید