گرانت: اگر ۱۲ سال پیش از چهارم شدن چلسی دفاع می‌کردم، آبراموویچ مرا به سیبری می‌فرستاد!

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶
    کد خبر :735127

 آورام گرانت سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی در فصل 08-2007 که با این تیم در لیگ برتر نایب قهرمان شد و مدت کوتاهی پس از شکست شاگردانش در ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمان اروپا در همان سال اخراج شد، رویکرد رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی را در زمان مربیگری او با رویکردی که اکنون در مورد مربی فعلی تیم فرانک لمپارد دارد، بسیار متفاوت دانست.

گرانت گفت: من فکر می‌کنم که چلسی فصل خوبی داشت به خصوص در قیاس با زمانی که لیگ شروع شده و از خرید بازیکن هم محروم بود. با این حال در مقایسه با انتظاراتی که آورام گرانت در زمان من داشت، الان اوضاع خیلی عوض شده است. آن سال‌ها اگر من به آبراموویچ می‌گفتم که رده چهارم برای او و تیمش خوب است، احتمالاً مرا به سیبری می‌فرستاد، اما الان با توجه به شرایطی که تیم قبل از ورود لمپارد داشت فکر می‌کنم که رده چهارم برای چلسی در این فصل رده خوبی است و برای فرانک هم فکر می‌کنم که این یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم،گرانت افزود: این اولین فصل مربیگری لمپارد در لیگ برتر است. البته او بازیکنی بسیار باتجربه بود، اما شما نمی‌توانید یک مربی را با یک بازیکن مقایسه کنید و به همین دلیل هم می‌گویم که لمپارد به خوبی توانست تیم را مدیریت کند. البته من در توانایی‌های او شک نداشتم، چون همیشه برای تیم یک رهبر واقعی بود. وقتی با او صحبت می‌کردید متوجه تفاوت دیدگاهش نسبت به فوتبال با سایر بازیکنان می‌شدید. به نظر من چلسی در زمان ما رهبران زیادی داشت. آن زمان هم فکر می‌کردم که میشاییل بالاک، دیدیه دروگبا و جان تری همگی مربیان خوبی می‌شوند، چون شخصیت و دانش زیادی نسبت به فوتبال داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید